۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۵
کد خبر: ۷۴۹۶۱۴
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان خبر داد؛

برگزاری یادواره شهدای غریب در لرستان

برگزاری یادواره شهدای غریب در لرستان
حجت الاسلام هاشمی از برگزاری یادواره شهدای غریب در استان خبر داد و گفت: برگزاری این یادواره ها فرصتی برای تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام دکتر هبت اله هاشمی، ظهر امروز در جلسه هماهنگی یادواره شهدای غریب با تبریک حلول ماه رجب و تسلیت سالروز شهادت امام هادی(ع) گفت: ماه رجب، از بهترین ماه های سال و فرصتی برای بندگی است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با اشاره به برگزاری یادواره شهدای غریب در استان افزود: برگزاری مراسم تجلیل از خانواده شهدای غریب در دستور کار قرار دارد.

وی در ادامه اظهار داشت: برگزاری یادواره شهدا فرصتی برای تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است و هدف آشنا سازی نسل امروز با فرهنگ ایثار و شهادت است.

حجت الاسلام هاشمی با تاکید بر اینکه هماهنگی ها و برنامه ریزی های لازم در راستای برگزاری یادواره شهدای غریب استان انجام شود، عنوان داشت: در هر شهرستانی که حتی یک شهید غریب دارد، جلسه هماهنگی برگزار شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان یادآور شد: بحث شهدای غریب در شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان مطرح شده است.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات