۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۷
کد خبر: ۷۴۹۶۲۷

فعالیت های فرهنگی اصناف قلب پایتخت، منسجم می شود

فعالیت های فرهنگی اصناف قلب پایتخت، منسجم می شود
دبیر شورای فرهنگی خیابان آیت الله طالقانی تهران گفت: انقلاب اسلامی با مردم شکل گرفت و بحمدالله همیشه مردم پای کار انقلاب بوده و هستند.
به گزارش خبرگزاری رسا، اولین نشست از کارگروه اصناف شورای فرهنگی خیابان آیت الله طالقانی با حضور حجت الاسلام احمد قادری دبیر این شورا در سالن کتابخانه ساختمان شهید آوینی وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد.
 
وی در این نشست که با حضور حجت‌الاسلام فرقانی مسئول این کارگروه و نیز نمایندگان اصناف: پوشاک، لوازم التحریر، خدمات چاپ، خدمات مسافرتی، تعاونی و... انجام شد، با بیان اینکه به فعالیت‌های فرهنگی از جنس مردمی نیاز مبرم داریم، گفت: انقلاب اسلامی با مردم شکل گرفت و در طول حدود نیم قرن قبل دیدیم که بحمدالله همیشه مردم پای کار انقلاب بوده و هستند.
 
دبیر شورای فرهنگی خیابان آیت الله طالقانی  - تهران فعالیت‌های فرهنگی در محدوده‌ی این خیابان که به عنوان قلب پایتخت و از جمله شاهراه‌های مرکزی تهران به حساب می‌آید را لازم و حائز اهمیت برشمرد و افزود: قطعا فعالیت‌های فرهنگی شورای فرهنگی خیابان طالقانی با حضور کسبه و اصناف، برکات بیشتری خواهد داشت و همکاری دستگاه‌های دولتی با اصناف، بر شکوه برنامه‌ها خواهد افزود. 
 
وی یکی از راه‌های حل مشکلات کسبه و اصناف خیابان طالقانی را ارتباط‌گیری با دستگاه‌های دولتی دانست و گفت: به لطف خداوند و عنایت امام عصر ارواحنافداه، تشکیل کارگروه اصناف شورای فرهنگی خیابان آیت الله طالقانی بستر مشارکت همه جانبه‌‌ی دولت و ملت را فعالیت‌های مختلف فرهنگی فراهم خواهد نمود.
 
گفتنی است، شورای فرهنگی خیابان آیت الله طالقانی - تهران، با مساعدت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران و عضویت نمایندگان تام الاختیار وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی، عمومی و خصوصی، بیش از یک سال و نیم  است که با ریاست سرهنگ مهدیزاده رئیس کلانتری ۱۰۷ فلسطین تشکیل شده و تاکنون برنامه‌های متعدد ملی _ مذهبی را در مناسبت‌های مختلف با حضور کلیه اعضاء برگزار نموده است.
ارسال نظرات