۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۹
کد خبر: ۷۴۹۷۴۳
استاد حوزه علمیه کردستان مطرح کرد؛

تلاش جهان غرب به سرکردگی آمریکا و انگلیس برای تضعیف جبهه مقاومت

تلاش جهان غرب به سرکردگی آمریکا و انگلیس برای تضعیف جبهه مقاومت
کرمانشاه ـ حجت الاسلام رضوانی زاده گفت: جهان غرب به سرکردگی آمریکا و انگلیس تلاش دارند که جبهه مقاومت در خاورمیانه و حتی دیگر نقاط جهان را تضعیف کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام شهرام رضوانی زاده در نشستی بصیرتی که با موضوع تحلیل مسائل منطقه برگزار شد، در سخنانی عنوان کرد: امروز آمریکایی ها و انگلیسی ها و صهیونیست ها در کشتار مردم بی‌دفاع غزه به نوعی شراکت دارند.

این استاد حوزه علمیه کرمانشاه عنوان کرد: جهان غرب به سرکردگی آمریکا و انگلیس تلاش دارند که جبهه مقاومت در خاورمیانه و حتی دیگر نقاط جهان را تضعیف کنند بنابراین با حمله به یمن در تلاشند که بخشی از این جبهه را ناکارآمد سازند.

وی با اشاره به اینکه این دست از اقدامات غیرقانونی و تجاوزات آمریکایی‌ها هرگز نمی‌تواند تاثیری بر جبهه مقاومت داشته باشد، خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها خود می‌دانند که حمله به یمن و مراکز نظامی این کشور هرگز نمی‌تواند نقشی در تضعیف روحیه مبارزان یمنی علیه اسرائیلی‌ها داشته باشد ولی با این حال امید بسیاری دارند که بخشی از فشارهایی که امروز بر اسرائیل وارد می‌آید را با این دست از اقدامات غیرقانونی و نظامی خویش از بین ببرند که بی‌شک این چنین نخواهد شد.

حجت الاسلام رضوانی زاده افزود: امروز در منطقه گروه‌های مقاومت به صورت متحد و با یک روحیه مضاعف علیه رژیم منحوس اسرائیل بسیج شده‌اند و بی‌شک روند از بین رفتن دولت غیرقانونی و جعلی را تسریع بخشیده‌اند.

این استاد حوزه علمیه کرمانشاه در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: اسرائیل امروز در درون کشور خود با چالش‌های بسیار بزرگ‌تری روبه‌روست که نمی‌خواهد جهانیان از آن اطلاع پیدا کنند ولی با این وجود همه ما امیدواریم که هرچه زودتر این کشور منحوس و کودک‌کش از صحنه روزگار محو شود./1400/

ارسال نظرات