۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۹
کد خبر: ۷۴۹۸۱۷
نماینده ولی فقیه در کرمانشاه:

خدمات مرحوم استاد مسجدی در آموزش فرهنگ قرآنی ماندگار است

خدمات مرحوم استاد مسجدی در آموزش فرهنگ قرآنی ماندگار است
کرمانشاه ـ حجت الاسلام والمسلمین غفوری گفت: خدمات مرحوم استاد حمیدرضا مسجدی در آموزش ثقل اکبر و ترویج فرهنگ قرآنی، ماندگار و شایسته‌ تحسین و تقدیر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین حبیب الله غفوری، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه در پیامی درگذشت استاد حاج حمیدرضا مسجدی را تسلیت گفت.

در متن پیام این پیام آمده است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

«انا‌لله‌واناالیه‌راجعون»

خبر درگذشت شیخ‌القرّاء استان کرمانشاه، حاج حمیدرضا مسجدی (رحمة‌الله‌علیه)، موجب تأثر و تألم مردم شریف استان، به ویژه جامعه قرآنی و شاگردان و علاقه‌مندان به ایشان گردید.

خدمات آن استاد فرزانه و پیشکسوت قرآن کریم که عمر شریف خود را در خدمت به کتاب وحی سپری کرد، در آموزش ثقل اکبر و ترویج  فرهنگ قرآنی، ماندگار و شایسته‌ تحسین و تقدیر است.

اینجانب ضمن تأثر از فقدان آن استاد گرانقدر، مصیبت ارتحال ایشان را به خانواده‌ و بازماندگان محترم، شاگردان و ارادتمندان به ایشان و به خادمان قرآن کریم تسلیت عرض نموده، از خداوند متعال برای آن مرحوم روح و رضوان الهی و برای بازماندگان، صبر و اجر و طول عمر با عزت مسألت می‌نمایم.

امید است شاگردان ایشان همچنان محافل فراگیری قرآن کریم را به یاد استاد مسجدی عزیز، پرفروغ و با نشاط نگه دارند و روز به روز بر جمع آشنایان با کتاب خدا در سطوح مختلف، به ويژه در بین نوجوانان و جوانان، در استان شهید پرور کرمانشاه بیفزایند. /1400/

ارسال نظرات