۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۸
کد خبر: ۷۵۰۰۵۹
تذکر لسانی حجاب در متروی تهران؛

ولایت الهی با نشر معروف و جلوگیری از منکر شکل می‌گیرد

ولایت الهی با نشر معروف و جلوگیری از منکر شکل می‌گیرد
آیت الله تحریری در گردهمایی ۵۰۰ نفر از آمران حجاب متروی تهران تأکید کرد که ولایت الهی با نشر معروف و جلوگیری از منکر شکل می‌گیرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تهران، آمران به حجاب متروی تهران در تالار شیخ صدوق حرم حضرت عبدالعظیم(ع) گردهم آمدند.
 
بر اساس این گزارش، این گردهمایی با حضور ۵۰۰ نفر از آمران حجاب متروی تهران، مقامات کشوری و لشکری، خانواده شهیدحجت الله فرزانه و خانواده شهید مجید قربانی پور برگزار شد و میهمان ویژه این برنامه خانواده معظم شهیدان مریم قوچانی غروی و فاطمه دهقانی از شهدای انفجار گلزار شهدای کرمان بودند.
 
آیت الله محمدباقر تحریری سخنران این مراسم با اشاره به اهمیت امر به معروف و نهی از منکر و جایگاه ویژه آمران به معروف، گفت: حضرت عبدالعظیم حسنی علیه‌السلام برای احیای معروف و حفظ و حراست از معارف این اولیای الهی عمر شریفش را به پایان رسانید، تا جایی که به فرموده‌ امام هادی علیه‌السلام زیارت این بزرگوار ثواب زیارت اربابش امام حسین علیه السلام را دارد.
 
وی ادامه داد: ما در همه‌ی عرصه‌ها دلگرم به بشارت الهی باشیم، به هر حال کار کار سختی است. مقدمه‌ی جهاد با نفس، جهاد با مال و جهاد با زبان‌ است که جهاد با زبان اگر درست در جامعه‌ ایمانی شکل بگیرد ای چه بسا در میان مومنان به جهادهای با نفس دیگری نینجامد، منتهی بایدخودمان را آماده‌ی جهادهای دیگر هم بکنیم.
 
آیت الله تحریری حضرت صدیقه کبری سلام الله علیها را شهیده امر معروف و نهی از منکر دانست و گفت: در روایات ما آمده، بالاترین معروف و کار نیک در عالم اسلام طرفداری از ولایت امیرالمومنین(ع) و اهل‌بیت(ع) و حرکت در تحقق این ولایت است.
 
وی با بیان اینکه ولایت الهی با نشر معروف و جلوگیری از منکر شکل می‌گیرد، افزود: این نشر معروف هم به تنهایی قابل تحقق نیست، بلکه باید مومنین در این زمینه با همدیگر همکاری داشته باشند.
ارسال نظرات