۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۴
کد خبر: ۷۵۰۰۶۴
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران:

دشمن برای نابودی جمهوری اسلامی چه نقشه‌ای دارد؟

دشمن برای نابودی جمهوری اسلامی چه نقشه‌ای دارد؟
حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی در همایش بصیرتی نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم به بیان نقشه دشمن برای نابودی جمهوری اسلامی پرداخت.
به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی در همایش بصیرتی نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در مشهد مقدس برگزار شد، اظهار داشت: یکی از انتظارات به‌حق مقام معظم رهبری و نظام از مجموعه فضلای جوان حوزه و مجموعه مجمع نمایندگان طلاب این است که پرچمدار، تبیین‌گر و مدافع منطقی و اقناعی فرهنگ و گفتمان انقلابی و انقلابی گری باشند؛ به ویژه وقتی مشاهده می کنیم که جریان سلطه و استکبار پس از ناکامی و شکست های متعدد، به این جمع‌بندی رسیده که روش‌های آشکار و پنهان آنان جواب نداده و به این نتیجه رسیدند که تنها راه شکست این نظام و انقلاب این است که این انقلاب به دست مردم ایران از بین برود.
 
وی ابراز داشت: دشمن به دنبال آن است که با تأثیرگذاری بر مردم، رویگردانی از انقلاب و نظام را به دست آنان رقم بزند و می گویند باید مادران شهدا را در مقابل انقلاب قرار داد و تا اینجا برای شکست نظام برنامه ریزی کرده اند.
 
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران خاطرنشان ساخت: امام علی (علیه السلام) مشکل جامعه بعد از رحلت پیامبر (صلی الله علیه و آله و سلم) را ارتجاع معرفی کرده اند و ما باید مراقب باشیم دچار ارتجاع در این روزگار نشویم که رهبر معظم انقلاب نیز درباره این مسئله، هشدار داده اند.
 
سخنران این جلسه بیان داشت: ایجاد اسلام بدلی و جایگزین، یکی از برنامه های دشمن برای نابودی جمهوری اسلامی ایران است که اسلام سکولار، یکی از نمونه های این اسلام بدلی است.
 
حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی اظهار داشت: یکی از برنامه‌های دشمن، القاء این مطلب بود که ناتوانی کشور به خاطر دینی بودن حکومت است؛ اما رهبر معظم انقلاب به این مطلب پاسخ داده و فرموده اند: «نابسامانی های کشور به خاطر عمل نکردن به دین است».
 
وی ابراز داشت: القاء تقابل‌های دروغین، القاء یأس، شکست اراده ها و ... گوشه ای از برنامه های دشمنان داخلی و خارجی برای جامعه ماست و با این کارهای خود می خواهند مردم را به این جا برسانند که هیچ راهی جز تعامل با استکبار وجود ندارد.
 
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در بخش دیگر از سخنان خود به اهمیت حفظ و تعمیق گفتمان انقلابی اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: ما در این راستا وظایفی داریم که یکی از این وظایف، تبیین درست و ارائه دقیق تعریف گفتمان انقلابی است تا دچار افراط و تفریط نشویم.
 
سخنران این جلسه در پایان بیان داشت: چیستی، چرایی و چگونگی گفتمان انقلابی، سه مسئله ای است که بسیار پراهمیت بوده و اگر بتوانیم به درستی در تبیین این سه مهم، قدم برداریم، دستاوردهای بسیاری خواهیم داشت.
 
ارسال نظرات