۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۹
کد خبر: ۷۵۰۲۶۱
نماینده ولی فقیه در لرستان:

نشر آموزه‌های بصیرتی، انقلابی و مهدوی نیاز جامعه است

نشر آموزه‌های بصیرتی، انقلابی و مهدوی نیاز جامعه است
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه نشر آموزه‌های بصیرتی، انقلابی و مهدوی نیاز جامعه است، گفت: تمام فعالیت ها به تقویت باورهای دینی منجر شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در جلسه شورای سیاستگذاری، هماهنگی و پشتیبانی فعالیت‌های مهدوی استان لرستان گفت: انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب فرهنگی و دینی بوده و خواهد بود که این برای همه ما یک اصل اساسی است و تمام کارها و فعالیت هایی انجام شده، که به ظاهر فعالیت های دنیوی و عمرانی و خدمتگزاری به مردم هست، نهایتاً باید به آن تقویت معرفت و باورهای دینی منجر شود و نمود و بروز آن در گفتار و کردار آحاد جامعه و خانواده ها نمایان گردد.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه ظهور حضرت مهدی(عج) وعده تخلف ناپذیر الهی است، افزود: با ظهور آن حضرت مظلومین مقتدر وارث زمین خواهند شد.

وی با بیان اینکه وظیفه ما در این برهه ضمن تعظیم شعائر الهی به مناسبت‌های دینی، فرهنگی و انقلابی، حرکت به سمت و سوی آرمان مهدوی است، عنوان کرد: همه مجاهدت‌ها و تلاش ها و فراز و نشیب ها، باید به آن نقطه متمرکز شود.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی ادامه داد: فعالیت‌های معرفت افزا در طول سال و توجه به کمیت و کیفیت بخشی به برنامه‌ها و فعالیت‌های معارفی و آموزه‌های مهدوی و اهل بیت(ع) مورد توجه قرار گیرد.

وی عنوان کرد: در راهبرد نشر معارف، دانشگاه‌ها، دانشجویان، دانش آموزان، هنرمندان، ورزشکاران، مربیان و حتی مهد کودک‌ها جایگاه ویژه‌ای دارند و می‌توان در این راستا شاهد رشد و تعالی همه آحاد مردم، مخصوصاً جامعه هدف‌ باشیم.

وی با تأکید بر ضرورت نشر آموزه‌های بصیرتی، انقلابی و مهدوی را در هر سطحی و برای کلیه اقشار جامعه گفت: برگزاری دوره‌های مهدویت در بخش‌های سازمانی و اداری، کارمندان، خانواده‌ها و فرزندان آنان، و خصوصاً آموزش و پرورش، اقشار مختلف، کسبه و بازاریان، و حتی قشری مانند تاکسیرانی بسیار مفید است که می‌توان این‌ها را در قالب اردوهای گوناگون و متنوع و مفرح و مشارکت دادن آنان در برنامه‌های مهدوی اجرایی کرد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با تاکید بر اینکه نیاز است که اعتبارات فرهنگی که در اختیار کلیه ادارات و از جمله نهادهای فرهنگی است، به بهترین نحو ممکن استفاده شود، گفت: در این بین بنیاد فرهنگی مهدویت استان را برای انجام فعالیت‌های مهدوی از جمله جشنواره‌ها، همراهی و حمایت کنند، که برنامه ها با کیفیت و کمیت لازم برگزار شوند.

ابراهیم بهروج
برچسب ها: مهدویت باور جامعه
ارسال نظرات