۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۲
کد خبر: ۷۵۰۳۴۶
حجت الاسلام مردمی در گفت‌وگو با رسا مطرح کرد؛

نقش اساسی مردم در زمینه حفظ نظام

نقش اساسی مردم در زمینه حفظ نظام
حجت الاسلام مردمی از دست اندرکاران خبرگزاری رسا در پیشبرد اهداف نظام اسلامی کمال تقدیر و تشکر را به عمل آورد.

حجت الاسلام پویا مردمی استاد معین حوزه علمیه استان و فعال فرهنگی و اجتماعی آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آذربایجان شرقی، در رابطه با لزوم حضور حداکثری مردم در انتخابات گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران بر پایه مردم سالاری و ریل گذاری آن بر محور مردم صورت گرفته است لذا این نظام و هر نظام اسلامی با حضور مردم و حمایت مردم ادامه حیات می یابد کما اینکه تاریخ، گواه بر این می باشد.

وی با اشاره به تاثیر حضور مردم در پای صندوق های رای و آینده نظام افزود: مردم در حفظ نظام این کشور نقش اساسی دارند به همین خاطر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) همواره در پیام ها و سخنرانی ها در برابر نظام سلطنتی بر حکومتی تاکید داشتند که بر احکام اسلام و رای مردم بنیان گذارده شده باشد.

فعال فرهنگی تشریح کرد: یکی از مصادیق حضور مردم، حضور در انتخابات است که از مهمترین آنها می باشد و دشمنان اسلام و ایران مکرراً تلاش در پی بی نظمی در آن بودند و هستند و خواهند بود‌ چرا که خبائث عالم در کوششند تا ریشه جامعه اسلامی را بسوزاند تا به اهداف ننگی که در پیش دارند و اسلام مانع از رسیدن به آن اهداف شوم آنها است برسند.

استاد حوزه مطرح کرد: مردم ولایت مدار و مسلمان و غیور جمهوری اسلامی ایران نخواهند گذاشت که دشمن این خیال خام را حتی در خواب خود ببیند.

وحید نستوهی
ارسال نظرات