۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۶
کد خبر: ۷۵۰۳۶۷
نماینده ولی فقیه در کرمانشاه:

عمل به جهاد تبیین، تکلیفی همگانی است

عمل به جهاد تبیین، تکلیفی همگانی است
کرمانشاه ـ حجت الاسلام والمسلمین غفوری گفت: عمل به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر جهاد تبیین یک تکلیف برای همه ما می‌باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله غفوری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کرمانشاه در سخنانی با اشاره به در پیش بودن دهه مبارک فخر، اظهار داشت: دهه فجر برگ افتخار و سند مردانگی ملت ایران است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه ادامه داد: ملت ایران با دستان خالی و البته با ایمان و اعتقاد به خداوند متعال و رهبری امام راحل توانستند در مقابل رژیم شاه به پیروزی برسند و نظام جمهوری اسلامی را بنیان نهند.

حجت الاسلام والمسلمین غفوری در ادامه سخنان خود اشاره کرد: از همان روزهای نخستین پیروزی انقلاب اسلامی ایران دشمنی معاندان با آغاز جنگ ۸ ساله و تحمیلی و نیز تحریم‌های سیاسی و اقتصادی آغاز شد و هم اکنون نیز این دشمنی ها نه تنها کم نشده است بلکه بیشتر و شدیدتر شده است، ولی در مقابل همه اینها ملت ایران استوار ایستاده‌ است.

امام جمعه کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه باید حقایق تاریخ برای نسل‌های جوان به خوبی تبیین شود، یادآور شد: پیش از انقلاب اسلامی بسیاری از مردم ایران در فقر و تنگدستی به سر می‌بردند و پیروزی انقلاب اسلامی این وضعیت را تغییر داد ولی با این وجود متاسفانه در این بار به خوبی این مسائل برای نسل‌های جوان و نوجوان ما تبیین نشده است و این خود یک کوتاهی است که دشمن می‌تواند از آن به سود خود بهره برداری سیاسی کند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به اینکه عمل به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر جهاد تبیین یک تکلیف برای همه ما می‌باشد، گفت: همه ما امروز وظیفه داریم که به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی به ویژه جهاد تبیین عمل نماییم.

حجت الاسلام والمسلمین غفوری در ادامه سخنان خود اظهار داشت: رژیم ستمشاهی در دوران حکومت خود جمعیت ۳۵ میلیون نفری ایران را به نوعی سرکوب کرده بود ولی امروز شاهدیم که جمعیت ۸۹ میلیون نفری ایران در همه عرصه‌ها حضوری پویا دارد و به نوعی حکومت در دست مردم می‌باشد و این انقلاب، انقلابی مردمی است.

وی با اشاره به اینکه امروز ایران به یک قدرت منطقه‌ای و جهانی تبدیل شده است، خاطرنشان کرد: شهادت سردار حاج صادق امیدزاده مصیبت بزرگی برای کشور به ویژه مردم کرمانشاه بود.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه اضافه کرد: دشمنان همیشه در بحث دشمنی و عناد با ملت ایران اشتباهات زیادی را تکرار می‌کنند ولی هرگز از این اشتباهات خود عبرت نمی‌گیرند.

وی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: هرگاه یکی از فرزندان این مملکت به دست دشمنان به شهادت می‌رسند خون آن شهید خود باعث ایجاد روحیه جدیدی در بین ملت ایران می‌گردد./1400/

ارسال نظرات