۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۳
کد خبر: ۷۵۰۳۷۲
امام جمعه شهرستان روانسر:

مرزبانی عراق در قضیه اذیت و آزار کولبران منطقه اورامانات پاسخگو باشد

مرزبانی عراق در قضیه اذیت و آزار کولبران منطقه اورامانات پاسخگو باشد
کرمانشاه ـ ماموستا محمودی گفت: مرزبانی عراق در قضیه اذیت و آزار کولبران منطقه اورامانات باید پاسخگو باشد و از وزارت خارجه درخواست پیگیری این مسئله را داریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، ماموستا ملامحمد محمودی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان روانسر به  تفسیر یکی از احادیث نبی مکرم اسلام در مورد گناه پرداخت.

وی به فرا رسیدن ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی اشاره کرد و عنوان داشت: انقلاب اسلامی تحولات تلخ و شیرین و مسائل سخت و دشواری را پشت سر گذاشته و نهال انقلاب در دهه پنجم به درختی تنومند و استوار تبدیل شده است.

امام جمعه شهرستان روانسر اظهار داشت: مسئولین باید قدر ولی نعمتان خود که مردم هستند را بدانند و خدمت کنند، مردم ما انقلابی، دیندار و با فرهنگ هستند و باید پیگیر مشکلات آنان باشند، مردمی که در تمام صحنه های انقلاب حضوری حماسی داشته اند. 

ماموستا محمودی در بخش پایانی خود به بحث اذیت و آزار جمعی از کولبران منطقه اورامانات توسط مرزبانی عراق اشاره کرد و خاطرنشان کرد: این افراد که به حریم کردستان رفته بودند توسط گشت مرزی حرس الحدود مورد هتاکی و بی‌حرمتی قرار گرفتند که ضمن محکومیت این عمل توسط گشت مرزی عراقی، از نماینده مجلس شورای اسلامی می خواهیم برای پیگیری موضوعات را با وزارت خارجه مطرح کند و پیگیر موضوع باشد./1400/

ارسال نظرات