۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۷
کد خبر: ۷۵۰۳۸۷
حجت الاسلام جوکار:

رد صلاحیت برخی افراد سبب ترویج امیدآفرینی در جامعه شد

رد صلاحیت برخی افراد سبب ترویج امیدآفرینی در جامعه شد
امام جمعه پاکدشت گفت: با ظلم و فساد و خیانت هایی که برخی در زمان تصدی خود داشتند، اگر تایید صلاحیت می شدند حضور پای صندوق رای کمرنگ می شد.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام رضا جوکار امام جمعه پاکدشت با اشاره به فرا رسیدن رحلت حضرت زینب(س) و تبیین جایگاه ایشان در اسلام اظهارداشت: حضرت زینب(س) پرچم دار جهاد تببین هستند در ان شرایط سخت کربلا در حالی که ۱۸جوان بنی هاشم را در مقابل چشمانش شهید کردند و پیکرهایشان را تکه تکه کردند و با اسب ها برآنها تاختند و غارت خیمه ها و اسارت زنان و کودکان بنی هاشم، اما چنان در بزم دشمنان تاخت و جهاد تبیین کرد که جایگاه پیشرفت و نقش افرینی زن در اسلام را نشان داد. در روزهای سخت حضرت زینب(س) پیام آور کربلا شد و واقعیت های کربلا را تبیین کرد.

وی در ادامه افزود: امروز که دشمنان جنگ ترکیبی را با جنگ احزاب و تحریف و دروغ شکل داده امروز همه چون حضرت زینب(س) باید شیرمیدان شویم  و گرنه در روزهای آسان همه شیرمیدان هستند. نمی توانیم نسبت به مسائل خود بی توجه باشیم و امسال در ۲۲بهمن راهپیمایی با شکوهی شکل خواهیم داد که ناامیدی کثیری برای دشمن نقش ببندد.

خطیب نمازجمعه پاکدشت با اشاره به نزدیک بودن ۱۱اسفندماه و ایجاد یک شکوهی دیگر خاطرنشان کرد: برخی به دلیل تایید صلاحیت نشدن شان می گویند امید از جامعه گرفته شده است اما این به دلیل ظلم و فساد و خیانتهایی که شما در زمان تصدی خود داشتید انجام شده است. اگر تایید صلاحیت می شدید حضور پای صندوق رای کمرنگ می شد. ببینید بدون شما چگونه حضور مردم پای صندوق های رای پررنگ می شود. جمهوری اسلامی ایران برای شما مهربانی نشان داده و گرنه جای شما در سلول های زندان اوین است.

ارسال نظرات