۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۷
کد خبر: ۷۵۰۶۳۳
به همت خبرگزاری رسا؛

نشست «پرسش و پاسخ دانشجویی» برگزار می‌شود

نشست «پرسش و پاسخ دانشجویی» برگزار می‌شود
دانشجویان در نشستی به میزبانی خبرگزاری رسا، به بیان مسائل و پرسش و پاسخ درباره الزامات و بایسته های مشارکت گسترده و حضور حداکثری در انتخابات پیش رو می پردازند.

به گزارش خبرنگار گروه سیره امامین انقلاب خبرگزاری رسا، خبرگزاری رسا به عنوان یک رسانه حوزوی در راستای ماموریت‌های خود برای تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی اقدام به برگزاری سلسله نشست‌هایی تبیینی و همچنین مناظرات انتخاباتی کرده است.

نشست نخست انتخاباتی خبرگزاری رسا با حضور مبلغان و روحانیون با عنوان نشست «چله تواصی» با موضوع نقش مبلغین در امیدآفرینی و حضور حداکثری در انتخابات و دومین نشست با حضور جمعی از فعالان حوزوی رسانه‌ای با عنوان «رسانه، مشارکت و امید آفرینی» برگزار شد.

سومین نشست از این سلسله نشست‌های با حضور جمعی از دانشجویان و فعالان سیاسی با عنوان «پرسش و پاسخ دانشجویی» روز پنج شنبه 12 بهمن ماه از ساعت 14 در محل خبرگزاری رسا به نشانی قم، انتهای خیابان شهید صدوقی، خیابان بهشت، پلاک 95 و به صورت مجازی از طریق کانال خبرگزاری رسا برگزار خواهد شد.

علاقمندان برای حضور مجازی در این نشست، می‌توانند این گفت‌وگوی علمی را به صورت زنده و مستقیم از طریق کانال خبرگزاری رسا مشاهده کنند. حضور کلیه دانشجویان در این نشست تبیینی آزاد است.

نشست «پرسش و پاسخ دانشجویی» برگزار می‌شود

ارسال نظرات