۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۵
کد خبر: ۷۵۰۶۸۱
حجت الاسلام خادمی مطرح کرد؛

نقش انتخابات در حل مشکلات کشور

نقش انتخابات در حل مشکلات کشور
فعال رسانه‌ای حوزوی با تاکید براینکه انتخابات در حل مشکلات و پیشرفت‌های جامعه نقش مهمی دارد، مطرح کرد: اثربخشی انتخابات در پیشرفت کشور موثر است.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا،  حجت الاسلام خادمی در دومین نشست از سلسله نشست‌های تبیینی و همچنین مناظرات انتخاباتی با حضور جمعی از فعالان حوزوی رسانه‌ای با عنوان «رسانه، مشارکت و امید آفرینی» با بیان اینکه رکن اصلی رسانه مخاطب است، گفت: اگر رسانه با مخاطب مورد نظر ارتباط نداشته باشد رسانه نیست.

وی با اشاره به اینکه دو گروه، مخاطب دعوت به انتخابات نیستند، اظهار داشت: گروه معاندینی که حتی با دادن پول در انتخابات شرکت نمی کنند و کسانی که از روی وظیفه شرعی در هر شرایطی رأی خواهند داد مخاطب تبلیغ مشارکت در انتخابات نیستند.

فعال رسانه ای حوزوی با بیان اینکه دو گروه مخاطب دعوت به انتخابات هستند، افزود: گروه خاکستری نه متدین و نه معاند که تعداد زیادی هستند و گروه  متدین ناراحت که تعداد کمی دارند کسانی هستند که حاضر به شرکت در انتخابات نیستند.

نقش انتخابات در حل مشکلات کشور

حجت الاسلام خادمی با اشاره به اینکه برای امیدافرایی و مشارکت این دوگروه باید اقدامات فوری انجام شود، عنوان کرد: این دو گروه نمی دانند که آیا انتخابات باعث پیشرفت کشور می شود یا نمی شود؟ و این موضوع در ذهن آنها شبهه ایجاد کرده است که با رأی دادن چه اتفاقی خواهد افتاد.

وی ساخت کلیپ های یک دقیقه ای برای تبلیغ انتخابات را اثر بخش دانست و اضافه کرد: در این کلیپ باید نشان داده شود که با انتخاب درست، کشور پیشرفت خواهد کرد و خیلی از حل مشکلات و آسیب هایی که در کشور وجود دارد برطرف می شود.

فعال رسانه ای حوزوی با تاکید بر اینکه انتخابات در مشکلات و پیشرفت های جامعه نقش مهمی دارد، مطرح کرد: بررسی نقش انتخابات در سرنوشت کشورهای جهان نشان می دهد که اثربخشی انتخابات در پیشرفت کشور موثر است.

حجت الاسلام خادمی نظام سلامت و اجاره مسکن را از مشکلات کشورهای خارجی برشمرد و بیان داشت: با نشان دادن این موضوعات در رسانه های داخلی می توان تاحدودی از ناامیدی دور شد و در جنگ رسانه ای کارهای مناسبی انجام داد.

ارسال نظرات