۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۷۵۰۷۶۸
مدیرکل آموزش و پرورش لرستان:

تبیین دستاوردهای انقلاب بین نسل جوان ضروری است

تبیین دستاوردهای انقلاب بین نسل جوان ضروری است
عزتی با تاکید بر ضرورت تبیین دستاوردهای انقلاب بین نسل جوان گفت: امروز که همه داعیه روحیه انقلابی داریم در برابر مردم و نظام وظیفه‌ای سنگین بر دوش داریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، رضا عزتی، ظهر امروز در آیین نواختن زنگ انقلاب در شروع چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که در دبیرستان پسرانه شهید نواب صفوی برگزار شد، تأکید کرد که تبیین دستاوردهای انقلاب بین نسل جوان ضروری است.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان افزود: باید جشن های انقلاب به دانش آموزان واگذار شود تا شور و نشاط به مدارس و این قشر انتقال یابد.

وی با اشاره به سخنان امام راحل عنوان کرد: نخستین ویژگی انقلاب اسلامی، ایمان و خداباوری در تار و پود ملت ایران و وحدت کلمه بین آحاد ملت دومین ویژگی انقلاب اسلامی بود که سبب پیروزی شد.

عزتی با بیان اینکه اسلامی بودن، دیگر ویژگی انقلاب اسلامی است که حرکتی بنیادین و تحققی در اوضاع سیاسی جامعه ایران به وجود آورد، ظهارکرد: پیشرفت انقلاب با حفظ روحیه انقلاب امکان پذیر بود.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان یادآور شد: امروز زنگ انقلاب با تشکیل ستاد دهه فجر در تمام چهار هزار و ۳۰۰ مدرسه استان به صدا درآمده است.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات