۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۱
کد خبر: ۷۵۰۸۰۲
سردار ابوالفضلی:

برای سرنوشت خود و آینده کشور اهمیت قائل شویم

برای سرنوشت خود و آینده کشور اهمیت قائل شویم
اصفهان – سردار ابوالفضلی گفت: انتخابات سرنوشت ساز است و اگر انتخاب نکنیم دشمن آنچه را که بخواهد برای ما انتخاب خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، سردار ابوالفضل ابوالفضلی چهارشنبه شب در دیدار با خانواده شهید سردار علی خاکی که در مسجد آیت الله رضوی کاشانی برگزار شد، گفت: حجاب یکی از ارکان امربه معروف و نهی از منکر است.

وی افزود: امربه معروف و نهی از منکر تنها برای حجاب نیست در همه حوزه‌های فرهنگی اجتماعی، سیاسی و اقتصادی نیاز انجام فریضه واجب به امر معروف و نهی از منکر است و اگر نسبت به این فریضه بی توجه و بی اعتنا باشیم به خودمان ظلم کرده ایم.

به گفته وی دشمن به دنبال این است تا امر به معروف و نهی از منکر را به کما ببرد و برده است و ما باید احیاگران معروف و اغماگران منکر در جامعه باشیم.

سردار ابوالفضلی گفت: برای انجام فریضه واجب امر به معروف و نهی از منکر باید جرات داشت و وارد این عرصه و میدان شد.

وی با اشاره به اینکه آیت الله بهجت می‌فرماید، امر به معروف و نهی از منکر وظیفه همگانی است، گفت: شهدا برای انجام وظیفه رفتند و از ما انجام وظیفه می‌خواهند برای همین است که زنده نگهداشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست.

سردار ابوالفضلی در ادامه با تبریک فرارسیدن ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به انتقال تجربیات نسل انقلاب به نسل جوان امروز تأکید کرد و افزود: در صورتی که نسل انقلاب تجربیان خود را به نسل جوان منتقل نکند ظلم کرده و در قبر و قیامت وبال گردن آن‌ها خواهد بود.

وی همچنین شرکت در انتخابات یک تکلیف و واجب دانست و افزود: در دوره رژیم ستم شاهی هیچ انتخباتی وجود نداشت و تنها انتخابات آن دوره انتخبات محدود فرمایشی در سندیکا‌های کارگری با تعداد محدود بود.

به گفته وی انتخابات امروز هر دو سال یک بار در کشور برگزار می‌شود و ولی فقیه برای شریک بودن مردم در سرنوشت خود و کشور از مردم دعوت به حضور در انتخابات می‌کند و از مردم می‌خواهد در انتخابات دخالت کنند نه اینکه شرکت کنند.

این سردار دفاع مقدس گفت: انتخابات سرنوشت ساز است و اگر انتخاب نکنیم دشمن آنچه را که بخواهد برای ما انتخاب خواهد کرد در حالیکه انتخابات امروز برای ما یک موقعیت است و باید قدردان آن باشیم در انتخابات شرکت کنیم و برای سرنوشت خود و آینده کشور اهمیت قائل شویم.

وی ادامه داد: انتخابات امری است که سرنوشت همه آحاد ملت در دست او است و وظیفه همه آحاد ملت است که در انتخابات دخالت کنند و مربوط به همه اقشار ملت ایران است و همه باید دخالت کنند.

سردار ابوالفضلی گفت: رهبر معظم انقلاب می‌فرماید، دو کلمه جمهوری و اسلامی وابسته به انتخابات است و جمهوری به معنای حاکمیت کشور به دست مردم است و مردم با حضور خود در انتخابات و سرنوشت خود دخالت کنند. /۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات