۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۵
کد خبر: ۷۵۱۰۲۰

واکنش‌ها به برد یوزهای ایرانی مقابل سامورایی‌های ژاپن

واکنش‌ها به برد یوزهای ایرانی مقابل سامورایی‌های ژاپن
پیروزی افتخارآفرین تیم ملی کشورمان مقابل ژاپن واکنش‌های فراوانی را در فضای مجازی به دنبال داشت.

تیم‌ ملی فوتبال ایران از ساعت ۱۵ دیروز شنبه در مرحله یک‌چهارم‌نهایی جام ملت‌های آسیا، در ورزشگاه اجوکیشن سیتی شهر دوحه به مصاف ژاپن رفت تا فینال زودهنگام این مسابقات، در یک‌چهارم برگزار شود. قضاوت این دیدار حساس را، «ما نینگ» از چین برعهده داشت و در نهایت شاگردان امیر قلعه‌نویی با نمایشی خیره‌کننده در نیمه دوم به برتری دو بر یک رسیدند.

فدراسیون جهانی فوتبال(فیفا) با انتشار پستی در صحفه مجازی خود واکنش جالبی به برد تاریخی تیم ملی فوتبال ایران مقابل تیم ملی ژاپن به زبان فارسی داشت و نوشت: این تیم.

 

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس نیز در توییتی نوشت: با غیرت و جانانه بازی کردید.

 

 

عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی و گردشگری نیز در توییتی به این برد واکنش نشان داد.

 

 

علیرضا زاکانی شهردار تهران نیز در توییتی به بازیکنان تیم ملی ایران خداقوت گفت.

 

 

سید عباس صالحی و سید محمد حسینی نیز در توییت‌هایی از بازی خوب بازیکنان تیم ملی قدردانی کردند و به آنها دست مریزاد گفتند.

 

 

 

میثم مطیعی مداح اهل بیت و المیرا شریفی مقدم مجری صداوسیما نیز در توییت هایی از برد تیم ملی ایران مقابل ژاپن ابراز خوشحالی کردند.

 

 

 

عبدالله گنجی و برخی دیگر از کاربران فضای مجازی به استوری محمد محبی زننده گل اول این بازی و توسل او به حضرت عباس(ع) واکنش نشان دادند.

 

 

 

 

 

 

 

 

دیگر کاربران فضای مجازی نیز با قدردانی از زحمات امیر قلعه نوعی و بازیکنان تیم ملی ایران از برد این تیم ابراز خوشحالی کردند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

منبع: فارس
ارسال نظرات