۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۴
کد خبر: ۷۵۱۱۸۷
عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی تشریح کرد؛

نقش نمایشگاه رسانه در سکانداری مطالبه‌گری

نقش نمایشگاه رسانه در سکانداری مطالبه‌گری
حجت الاسلام فلاحی گفت: رسانه‌ها سکاندار مطالبه‌گری در جامعه هستند و زمانی که رسانه درست عمل کند، این مطالبه‌گری به سمت و سوی درستی پیش می‌رود از این رو برگزاری نمایشگاه رسانه‌ها می‌تواند در این مسیر تاثیرگذار باشد.

این نماینده مجلس ادامه می‌دهد:«اهالی رسانه و فرهنگ و هنر مطالبات زیادی دارند و سال‌ها حق آنها از نظر حقوقی و از نظر امنیت شغلی پایمال شده است، این نمایشگاه می‌تواند بستری برای بیان این مطالبات باشد و مسئولان چه در بدنه دولت و چه در مجلس شورای اسلامی باید شنوا و پیگیر این مطالبات باشیم. دغدغه‌های اهالی رسانه برای ما اهمیت زیادی دارد و سعی ما این است که به آنها رسیدگی کنیم.»

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی توضیح می‌دهد:« به طور کلی فضای هر نمایشگاه از جمله نمایشگاه رسانه‌ها و رفت و آمدهایی که صورت می گیرد؛ پویایی دارد و در زمان کنونی که بسیاری فکر می‌کنند؛ رسانه‌های ما رونق گذشته را ندارند و اعتماد مردم را از دست داده‌اند، برگزاری این نمایشگاه می‌تواند؛ نشان دهد که رسانه‌ها همچنان در راس قرار دارند و نمی‌توان حضور و تاثیر آنها را کتمان کرد. همچنین حضور مردم نیز می‌تواند زمینه بیشتر ارتباط مردم با رسانه و جلب اعتماد آنها را فراهم کند.

حجت الاسلام فلاحی تایید می‌کند: «رسانه‌ها سکاندار مطالبه‌گری در جامعه هستند و زمانی که رسانه درست عمل کند، مطالبه‌گری نیز به سمت و سوی درستی پیش می‌رود و هرگاه که مطالبه‌گری در سمت و سوی درستی باشد، مسئولان در قوه مقننه مجریه و قضاییه موظف به پاسخگویی هستند لذا هر چقدر رسانه‌های کشور ما قوی‌تر شوند در واقع به معنای قوی‌تر شدن نظام کلی کشور است.»

ارسال نظرات