۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۱
کد خبر: ۷۵۱۳۲۶
استاندار قم:

انتخابات حق ملت ایران است/ لزوم شرکت باشکوه در انتخابات

انتخابات حق ملت ایران است/ لزوم شرکت باشکوه در انتخابات
آقامیری با اشاره به اهمیت شرکت پرشور مردم در انتخابات، رأی دادن و انتخاب افراد دلسوز و کارشناس را حق مردم ایران دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آقامیری استاندار قم در مراسم رونمایی از دوکتاب «نقطه وصل» و «امید» تالیف شده توسط قرارگاه مردمی حضور که صبح امروز در سالن جلسات استانداری قم برگزار شد، ضمن قدردانی از نویسندگان کتاب ها با اشاره به انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در روز 11 اسفند 1402 و اهمیت شرکت پرشور مردم در انتخابات اظهار داشت: ایران اسلامی از معدود کشورهایی است که یک سال در میان، انتخاباتی را برگزار می کند.

وی افزود: انتخابات حق ملت ایران اسلامی است و حق گرفتنی بوده و مردم ایران برای عمل به تکلیف و حق خود در انتخابات شرکت می کنند و باید به این مسئله توجه داشته باشیم که انتخابات، حق تک تک ملت ایران است.

آقامیری افزود: اگرمردم با انتخاب خود، افراد دلسوز، توانمند و کارشناس را به مجلس بفرستند، قطعا ما می توانیم مجلس مقتدری داشته و ایران قوی تری را رقم بزنیم.

استاندار قم خاطرنشان کرد: مهمترین آثار انتخابات امسال، این است که ان شاءالله دشمنان را مایوس و دوستان را خوشحال خواهد کرد و تو دهنی محکمی به دشمنان زده خواهد شد؛ چراکه مردم ایران همیشه پای انقلاب و آرمان های خود ایستاده و فرمانبردار امر ولایت هستند.

گفتنی است، این رونمایی توسط حجت الاسلام والمسلمین اکبری نماینده ولی فقیه در سپاه، آقامیری استاندار قم و سردار موحد فرمانده سپاه استان قم برگزار شد.

ارسال نظرات