۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۴
کد خبر: ۷۵۱۳۷۲
رئیس تبلیغات اسلامی کرمانشاه:

بزرگترین عرصه مقابله با آمریکا، خدمت به مردم است

بزرگترین عرصه مقابله با آمریکا، خدمت به مردم است
کرمانشاه ـ حجت الاسلام فاضلی گفت: امروز ایران عزیز می باشد از این حیث که مومن و دفاع از مظلوم و پرچمدار کلمه توحید است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام حجت الله فاضلی امروز در مراسم راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در شهرستان روانسر در سخنانی ضمن تبریک ایام دهه فجر انقلاب اسلامی، اظهار داشت: دهه فجر و پیروزی انقلاب آغاز تحقیر استکبار و پایان تحقیر ملت ایران  بود که همانا این مردم عظمت و جایگاه خود را به دست آوردند.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان کرمانشاه گفت: ایمان دو رکن دارد تا معنا پیدا کند، خدا را بشناسیم و بنده او باشیم که همانا طاغوت زمان را شناختم و دست رد به طاغوت زمان زدیم.

این استاد حوزه تصریح کرد: این ملت ابتدا طاغوت زمان را به زیر کشید و با عظمت خدا را صدا زدو ندای لاله الله و الله اکبر زیبا ترین کلمه بود و در این راستا ثابت قدیم بودیم.

حجت الاسلام فاضلی ادامه داد: ایمان یک امر نیاز دارد یک حاکم معتقد به سیره نبوی که مقام معظم رهبری این سلسله و پیوند را رقم زد.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان کرمانشاه خاطرنشان کرد: امروز ایران عزیز می باشد از این حیث که مومن و دفاع از مظلوم و پرچمدار کلمه توحید است.

حجت الاسلام فاضلی یادآور شد: راهپیمایی 22 بهمن، گواه صاحب دار بودن این انقلاب است، این مردم با تمام گلایه ها و کمبودها وفادار به انقلاب امام انقلاب و خون شهدا و ثابت قدم هستند و لبیکی است به تمام شعارها استکبار و غرب، لذا شیعه و سنی مفتخرند که ایرانی هستند.

وی در پایان سخنان خود خطاب به مسئولان بزرگترین عرصه مقابله با آمریکا را خدمت به مردم دانست و افزود: خدمت به این مردم عبادت است./1400/

ارسال نظرات