۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۰
کد خبر: ۷۵۱۳۷۷
رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

دشمن به دنبال ایجاد دیوار بی اعتمادی بین ملت و نظام است

دشمن به دنبال ایجاد دیوار بی اعتمادی بین ملت و نظام است
آیت الله حسینی بوشهری گفت: دشمن تلاش دارد که مردم را از نظام دور سازد و یک دیوار بین ملت و نظام ایجاد کند، بنابراین باید بکوشیم که این دسیسه دشمن عملی نشود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان کرمانشاه، آیت الله حسینی بوشهری امروز در مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ماه در شهر کرمانشاه در سخنانی ضمن تبریک دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: امروز همچنان شاهدیم که قدرت‌ها و زورگویان جهان این ملت و نظام را تهدید می‌کنند ولی سخنان آنها دیگر هیچ ارزشی برای ملت ما ندارد.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: همانگونه که رهبر کبیر انقلاب اسلامی همواره به امید تاکید دارند مسئولان نیز باید با تمام جدیت برای ایجاد امید در کشور تلاش کنند.

آیت الله حسینی بوشهری در ادامه سخنان خود تصریح کرد: دشمن در عمل نشان داده است که دست به هر توطئه‌ای علیه این ملت و نظام می‌زند و بارها این عمل خبیثانه را تکرار کرده است.

این استاد حوزه علمیه در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: بنابراین باید همواره مراقب توطئه دشمنان علیه ملت و نظام باشیم و از سوی دیگر از مسئولان می‌خواهیم که در خدمت رسانی به مردم کوتاهی نکنند زیرا هرگونه کوتاهی به ملت شریف ایران به نوعی بازی کردن در زمین دشمن محسوب می‌شود.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: دشمن تلاش دارد که مردم را از نظام دور سازد و یک دیوار بین ملت و نظام ایجاد کند بنابراین باید بکوشیم که این دسیسه دشمن عملی نشود و ارزش‌های اسلامی کمرنگ نگردد.

آیت الله حسینی بوشهری اظهار کرد: دشمن با استفاده از قدرت رسانه‌ای و تبلیغاتی که دارد می‌کوشد که غرب را مدینه فاضله برای جوانان این کشور ترسیم کند بنابراین باید با استفاده از فرهنگ غنی ایرانی و اسلامی این توطئه دشمن را علیه جوانانمان خنثی نماییم.

 وی در ادامه سخنان خود تاکید کرد: هرگونه اختلاف بین مسئولان و مذاهب اسلامی زمینه شادی دشمنان این انقلاب و اسلام است زیرا آنان نشان داده اند که به دنبال خدشه دار کردن وحدت ملی ما هستند زیرا وجود وحدت در کشور زمینه ناکامی دشمنان را فراهم می‌آورد.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پایان سخنان خود با اشاره به دلاورمردی مردم کرمانشاه در دوران هشت سال دفاع مقدس خاطرنشان کرد: مردم کرمانشاه در دوران دفاع مقدس مردانه در مقابل دشمن بعثی ایستادند و از خود مجاهدت‌های بسیاری نشان دادند./1400/

ارسال نظرات