۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۴
کد خبر: ۷۵۱۳۹۰
رزمنده دفاع مقدس:

انقلاب اسلامی مدیون رشادت و فداکاری های روحانیون و طلاب است

انقلاب اسلامی مدیون رشادت و فداکاری های روحانیون و طلاب است
حجتی با تاکید براینکه بزرگترین ارتش دنیا متعلق به امامین انقلاب است، گفت: انقلاب اسلامی مدیون رشادت و فداکاری های روحانیون و طلاب است.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، علیرضا حجتی رزمنده و راوی دفاع مقدس در یادواره 143 شهید روحانی و طلبه استان کرمان با تاکید براینکه رزمندگان دفاع مقدس رشادت ها و جان‌فشانی های که داشتند به دلیل پیروی از علمای دین بود، اظهار داشت: روحانیون و طلاب هرکجا که مبارزه حق و باطل بود حضور داشتند و از اسلام و مظلومان دفاع می کردند.

حجتی با تاکید براینکه بزرگترین ارتش دنیا متعلق به امامین انقلاب است، مطرح کرد: مردم قدرت خداوند متعال هستند و هدایت های امام خمینی(ره) باعث که رزمندگان دفاع مقدس آن حماسه بزرگ و شگفتی آور را در تاریخ بوجود آورند.

رزمنده دفاع مقدس با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی مدیون رشادت و فداکاری های روحانیون و طلاب است، گفت: اگر علمای اسلام نبودند ایران در جنگ تحمیلی شهدای زیادی را تقدیم اسلام نمی کرد و در این جنگ ما فقط کشته و مجروح  می‌دادیم؛ اگر کسانی مانند حجت الاسلام ابوترابی در بین اسرای ایرانی در عراق نبودند خیلی از اسرای ایرانی به شهادت می رسیدند.

ارسال نظرات