۲۱ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۴:۲۰
کد خبر: ۷۵۱۴۳
آیت الله نورمفیدی:

دشمنان بارها طعم شکست را از ملت غیور ایران چشیدند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در گلستان با صدور بیانیه ای بر حضور گسترده ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن امسال تأکید کرد.
آيت الله نورمفيدي
به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله سید کاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در گلستان، امروز با صدور بیانیه ای بر حضور گسترده ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن امسال تأکید کرد.

در این بیانیه آمده است: جمهوری اسلامی طرحی نو را پدید آورد و به دنیا فهماند که یک نظام حکومتی قوی نشأت گرفته از خواست و اراده مردم که از قدرت لایزال الهی نیرو و توان می گیرد، قادر است در برابر همه نظام های استکباری بایستد و دست رد به سینه نامحرمان بزند.

این بیانیه افزوده است: دشمنان بارها و بارها طعم شکست را از ملت غیور ایران چشیدند؛ چون ملتی که هماهنگ و با وحدت بر آرمان‌های الهی خویش ایستاده شکست ناپذیر است.
 
آیت الله نورمفیدی در این بیانیه از مردم شریف و متدین گلستان دعوت کرده است تا همگام با ملت غیور ایران همچون گذشته با حضوری گسترده در راهپیمائی سراسری یوم الله 22 بهمن شرکت کرده و حمایت و پشتیبانی خود را از انقلاب شکوهمند اسلامی و آرمانهای مقدس امام راحل اعلام کنند. 

در ادامه این بیانیه آمده است: تمامی ملت ایران با حضور گسترده، آمادگی خویش برای ایستادگی در برابر توطئه دشمنان انقلاب به ویژه آمریکا و اسرائیل را به نمایش گذاشته و بیعت مجدد خود را با مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای مد ظله‌العالی اعلام نمائیم./950/د102/س

ارسال نظرات