۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۳
کد خبر: ۷۵۱۴۹۲

اعلام زمان استفاده از کالابرگ فجرانه

اعلام زمان استفاده از کالابرگ فجرانه
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم از اعطای مبلغ ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال به ازای هر فرد برای خرید ۱۱ قلم کالای اساسی در قالب طرح فجرانه کالابرگ خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم اظهار کرد: در این طرح مبلغ ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال به ازای هر فرد برای خرید ۱۱ قلم کالای اساسی در قالب طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی شارژ شده است.

وزیری‌راد با بیان اینکه در این طرح مبلغ فوق، هفدهم بهمن ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز شده است، تصریح کرد: افراد واجد شرایط تا سه ماه آینده می‌توانند با مراجعه با فروشگاه‌های مجاز نسبت به خرید اقدام کنند.

وی با اشاره به شارژ شدن کارت‌های سرپرستان خانوار در تاریخ هفدهم هر ماه، خاطرنشان کرد: شهروندان نگرانی از بابت محدویت زمانی در استفاده از این طرح نداشته باشند و تا پانزدهم هر ماه فرصت دارند که با مراجعه به فروشگاه‌های مجاز نسبت به خرید اقلام اقدام کنند.

وزیری راد گفت: پس از اعلان اجرای طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی تصور اینکه طرح محدود به ۱۷ بهمن و یا دهه فجر است، موجب بروز ازدحام در برابر برخی فروشگاه‌ها و سردرگمی برخی شهروندان قمی شده است که انتظار می‌رود سرپرستان خانوار بدون نگرانی و در زمانی مناسب نسبت به خرید کالاهای اساسی مورد نیاز خود اقدام کنند.

ارسال نظرات