۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۳
کد خبر: ۷۵۱۵۰۱
مشارکت رقابت؛ پشتوانه ایران قوی (۱۱)؛

حجت‌الاسلام والمسلمین رضوی‌مهر: مردم ایران در انتخابات بازهم دشمنان را مأیوس خواهند کرد

حجت‌الاسلام والمسلمین رضوی‌مهر: مردم ایران در انتخابات بازهم دشمنان را مأیوس خواهند کرد
رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با اشاره به سیاست یک بام و دو هوای رسانه‌های غربی در پرداختن به انتخابات، گفت: مردم بار دیگر دشمنان و ایادی آن‌ها را مأیوس خواهند کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید جلال رضوی‌مهر رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا انتخابات را یکی از نشانه‌های بارز مردم سالاری دینی برشمرد و گفت: انتخابات حق هر ایرانی و یکی از موهبت‌های انقلاب اسلامی برای فرد فرد ایرانیان است.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم ادامه داد: انتخابات صحنه رقابت با شور، حضور شکوهمند و نشانه قدرت ملت ایران است؛ دشمنان صبح و شب در کمپانی‌های تبلیغاتی خود به دروغ از جایگاه ملت ایران می‌گویند اما در انتخابات حقوق حقه مردم را منکر می‌شوند و از حضور مردم در انتخابات جلوگیری می‌کنند.

وی با تأکید بر حضور فعال جمهوری اسلامی در همه صحانه‌های داخلی و بین‌المللی ابراز داشت: طوفان الاقصی، مقاومت و اقتدار امت واحده اسلام مبتنی بر شناخت و جرأتی است که از کلام امامین انقلاب به جان ملت‌های مسلمان رسیده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین رضوی‌مهر تصریح کرد: استکبار، صهیونیسم و مرتجعین می‌کوشند تا شعله حیات بخش انقلاب را خاموش کنند اما موج خروشان ملت ایران اسلامی که ناشی از فهم ملت انقلابی است در همه صحنه‌ها از مسئولان جلوتر و مطیع‌تر نسبت به فرمان رهبری در انتخابات حاضر خواهند شد.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با اشاره به پیشرفت، دقت، اتحاد، همدلی، استقلال، عزت و عظمت ملت ایران گفت: این چنین ملتی خود را نخواهد فروخت؛ ایران ناموس ما است و هر کس ایران را دوست دارد در روز رأی گیری پای صندوق رأی خواهد آمد.

وی تصریح کرد: مجالس خبرگان و شورای اسلامی، دو مرکز قدرت، تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی است و ملت ایران به حرمت خون شهیدان و به پاس فرمان امامین انقلاب با حضوری چشمگیر در پای صندوق آراء یأس را به دشمنان تحمیل خواهد کرد.

ارسال نظرات