۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۲
کد خبر: ۷۵۱۴۴۴
در گفت وگو با رسا مطرح شد؛

واکنش آیت الله کعبی به فضاسازی های نادرست علیه جامعه مدرسین/ تندروی عاقبت خوبی نخواهد داشت

واکنش آیت الله کعبی به فضاسازی های نادرست علیه جامعه مدرسین/ تندروی عاقبت خوبی نخواهد داشت
آیت الله کعبی با انتقاد از برخی فضاسازی های نادرست علیه جامعه مدرسین از سوی برخی خرده جریان ها، تضعیف این نهاد را به مصلحت ندانست و تاکید کرد که قطعا تندروی علیه جامعه مدرسین عاقبت خوبی نخواهد داشت.

آیت الله عباس کعبی عضو هئیت رئیسه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به این که جامعه مدرسین از جمله نهادهای دیرپای علمی، سیاسی و انقلابی حوزه های علمیه است، تقویت جامعه مدرسین را تقویت حوزه انقلابی و تضعیف آن را تضعیف حوزه انقلابی ارزیابی کرد.

وی با انتقاد از برخی فضاسازی های نادرست و ناصواب در مورد این نهاد برجسته حوزوی از سوی برخی خرده جریان ها، افزود: در این ایام که انتخابات حساس و مهم مجلس خبرگان رهبری و انتخابات مجلس شورای اسلامی را در پیش رو داریم، کسانی که برای جامعه مدرسین حاشیه سازی کرده و تلاش آنان، ولو به نام حوزه انقلابی، در جهت تضعیف حوزه انقلابی و تضعیف فهرست جامعه مدرسین و نیز تضعیف مشارکت قوی و حداکثری مردم در انتخابات است.

عضو هئیت رئیسه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تاکید کرد: ما این افراد را نصیحت می کنیم که دست از تضعیف جامعه مدرسین و شخصیت‌های برجسته آن همچون حضرت آیت الله حسینی بوشهری ریاست محترم جامعه مدرسین بردارند؛ و الا فضای عمومی طلاب انقلابی حرکت این افراد را پاسخ داده و محکوم خواهند کرد.

واکنش آیت الله کعبی به فضاسازی های نادرست علیه جامعه مدرسین/ تندروی عاقبت خوبی نخواهد داشت

آیت الله کعبی با تاکید بر این که قطعاً تندروی علیه جامعه مدرسین عاقبت خوبی نخواهد داشت، اظهار داشت: ما مخالف نقد، ارزیابی و گفتگوی صمیمانه با طلاب و فضلا نیستیم؛ اما گفت وگو و سخن گفتن بویژه با بزرگان، جامعه مدرسین و علمای حوزه دارای چارچوب و آداب خاص طلبگی است که انتظار می رود همه بدان ملتزم باشند.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم در پایان تاکید کرد: اینکه عده‌ای مسائل خاص خود را به جای گفت وگو، رسانه‌ای کرده و دوست و دشمن آن را می شنوند و شخصیت‌های ارزشمند حوزه های علمیه همچون آیت الله حسینی بوشهری و جامعه مدرسین را تضعیف می کنند، برای آنان عاقبت خوبی ندارد.

ارسال نظرات