۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۶
کد خبر: ۷۵۱۶۰۱
استاد حوزه علمیه کردستان:

نباید کم کاری برخی از مسئولان را به حساب کل انقلاب و نظام نوشت

نباید کم کاری برخی از مسئولان را به حساب کل انقلاب و نظام نوشت
کرمانشاه ـ حجت الاسلام رضوانی زاده گفت: نباید کم کاری و بی‌تفاوتی برخی از نمایندگان مجلس را به حساب کل انقلاب و نظام نوشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان کرمانشاه، حجت الاسلام شهرام رضوانی‌زاده امروز در نشست با جمعی از فعالان فضای مجازی و مدیران مسئول رسانه‌های استان کرمانشاه با اشاره به نزدیک بودن انتخابات، در سخنانی اظهار داشت: یکی از مهمترین رویدادهای پیش رو در واپسین روزهای سالجاری انتخابات مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی است.

این استاد حوزه علمیه کرمانشاه ادامه داد: بنابراین نباید در برابر و در این موضوع منفعل عمل کنیم به ویژه رسانه‌ها در بحث انتخابات تکلیف ملی و میهنی بر عهده دارند.

وی با تاکید بر اینکه نباید اجازه دهیم تبلیغات دشمنان زمینه برای کمرنگ شدن انتخابات شود، اظهار داشت: دشمن به دنبال پیاده کردن پروژه دور کردن مردم از نظام و نیز ایجاد دیوار بی اعتمادی بین ملت و نظام می‌باشد لذا تلاش دارد با استفاده از امکانات رسانه‌ای خود مردم را از حضور در این همه پرسی باز دارد که این یک توطئه نرم و خطرناک علیه مشروعیت این نظام اسلامی است.

حجت الاسلام رضوانی‌زاده در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: نباید کم کاری و بی‌تفاوتی برخی از نمایندگان مجلس را به حساب کل انقلاب و نظام نوشت، مردم باید با انتخاب بهترین و اصلح‌ترین کاندیدای خود مجلسی پویا و انقلابی ایجاد کنند لذا قهر با صندوق‌های رای نه تنها هیچ وقت اوضاع را تغییر نمی‌دهد بلکه خود زمینه‌ای برای بالا آمدن مجلسی منفعل و بی‌اثر خواهد بود.

این استاد حوزه علمیه در پایان سخنان خود افزود: بی‌گمان به مانند سال‌های گذشته امسال نیز شاهد حضور ملت ایران در پای صندوق‌های رای برای انتخاب نامزد اصلح خواهیم بود لذا این حضور و مشارکت خود زمینه ای برای دلسردی و شکست دوباره دشمنان این نظام و ملت خواهد بود./1400/

ارسال نظرات