۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۳
کد خبر: ۷۵۱۶۴۶
آیت الله مکارم شیرازی در دیدار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد؛

لزوم توجه به اشتغال جوانان/ همه نهادها برای رفع مشکلات اقتصادی به میدان آیند

لزوم توجه به اشتغال جوانان/ همه نهادها برای رفع مشکلات اقتصادی به میدان آیند
حضرت آیت الله مکارم شیرازی در دیدار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر لزوم تلاش در برابر کارشکنی های خارجی و داخلی در مسیر انجام وظایف اشاره و بر ضرورت سرعت بخشی به فعالیت ها با همکاری افراد توانمند و مخلص تاکید کرد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله مکارم شیرازی در دیدار دکتر صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، بیان داشت: کار شما نسبت به دیگر وزارت ها دشوارتر است و انعکاس آن در جامعه بیشتر است.

این مرجع تقلید بر لزوم تلاش در برابر کارشکنی های خارجی و داخلی در مسیر انجام وظایف اشاره کرده و افزود: باید با همکاری افراد توانمند و مخلص کارها را به سرعت پیش ببرید.

وی مسئله اشتغال جوانان را مهم دانسته و اظهار داشت: اولین چیزی که جوانان بدان نیاز دارند شغل مناسب است و  شایسته است در این زمینه تدبیر مناسب اندیشیده شود.

حضرت آیت الله مکارم شیرازی بر اخلاص در کارها تأکید و ابراز کرد: از افرادی استفاده کنید که مخلص و توانمند هستند و قصد قربت دارند و از حوزه های علمیه و پایگاه مساجد کمک بگیرید.

وی برقراری ارتباط مسئولین با مردم را بسیار مهم شمرده و تاکید کرد: ارتباط بیشتر با مردم سبب می شود که بدانند شما از خودشان هستید و درد و درمانشان را هم می دانید.

حضرت آیت الله مکارم شیرازی حل مشکلات اجتماعی را کار یک نهاد مشخص ندانسته و خاطرنشان کرد: برای حل مشکلاتی مانند بیکاری و گرانی که مردم را تحت فشار قرار می دهد، باید همه نهادها با هم همکاری کنند.

ارسال نظرات