۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۵
کد خبر: ۷۵۱۶۷۶
نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی:

مشکلات نباید مانع از انجام تکلیف شود

مشکلات نباید مانع از انجام تکلیف شود
نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی گفت: حضور پرشور جوانان در صحنه‌ها، برای دشمن یاس‌آور و شکننده است.

به گزارش خبرگزاری رسا در آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم با اشاره به اینکه همین جوانان ما بودند که به عنوان مدافعین حرم حماسه آفریدند، اضافه کرد: در راهپیمایی‌ امسال همین جوانان بودند که با حضوری بی‌سابقه، خوش درخشیده و توطئه‌های دشمنان را ناکام گذاشتند.

وی اظهار داشت: امسال معتکفین مساجد در ماه رجب، اکثرا جوانان بودند و خواهیم دید که در شبهای قدر پیش رو نیز مساجد، مملو از جوانان و نوجوانان خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم از انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری به عنوان مهم‌ترین آزمون امسال یاد کرد و متذکر شد: ما منکر وجود مشکلات اقتصادی، معیشتی و گرانی نیستیم و مطالبه‌گر تلاش بی وقفه برای حل این مشکلات از سوی مسئولان هستیم ولی این مشکلات نباید مانع از انجام تکلیف شود.

امام جمعه تبریز کرد: ملت در طول انقلاب نشان داده‌اند که همواره در برابر تهدیدات دشمن، مشکلات را کنار گذاشته و یکدل و متحد در برابر دشمن مقاومت کرده‌اند و اکنون نیز با حضوری حداکثری در انتخابات، آنها را مایوس و ناکام خواهند گذاشت.

وی تضعیف نظام دینی، کاستن از اقتدار اسلام و نظام، خدشه‌دار کردن امنیت ایران و ناکارآمد نشان دادن نظام با کاستن از حضور مردم را مهم‌ترین اهداف و آمال دشمن برشمرد و با تاکید بر حضور حداکثری، انتخاب افراد خادم، کاردان، و قانون‌شناس را لازمه عبور از مشکلات دانست

وحید نستوهی
ارسال نظرات