۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۱
کد خبر: ۷۵۱۷۶۳
معاون فرهنگی بنیاد امامت تشریح کرد؛

برنامه ها و فعالیت های معرفتی و فرهنگی بنیاد امامت در دهه مهدویت

برنامه ها و فعالیت های معرفتی و فرهنگی بنیاد امامت در دهه مهدویت
حجت الاسلام شاهینی با تشریح برنامه ها و فعالیت های معرفتی و فرهنگی بنیاد امامت در دهه مهدویت از اجرای نمایش، بازی، پذیرایی و اهدای هدایا و جوایز به دانش آموزان قمی خبر داد.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمد مهدی شاهینی معاون فرهنگی بنیاد فرهنگی امامت در نشست خبری که به مناسبت دهه مهدویت در سالن جلسات بنیاد فرهنگی امامت برگزار شد با اشاره به ضرورت معرفی و شناساندن بیش از پیش امام زمان(عج) به جامعه و نسل جدید اظهار داشت: بنیاد فرهنگی امامت، فعالیت‌های دهه مهدویت امسال خود را به نام نامی امام حاضر نام‌گذاری نموده و دوره علمی تربیتی «امام حاضر» را در ۶ جلسه برای مبلغین برگزار کرده است.

وی افزود: ما در بنیاد فرهنگی امامت دبیرخانه دائمی دهه مهدویت را تشکیل دادیم که به منظور پیشرفت اقدامات، دبیرخانه تا دهه مهدویت سال 1403 ادامه فعال خواهد داشت.

حجت الاسلام شاهینی بیان داشت: جلسات متعدد مشاوره برای مجموعه‌‎های فرهنگی فعال در عرصه مهدویت برگزار کرده و سالن‌ها و امکانات بنیاد فرهنگی امامت را برای مجموعه‌هایی که جشن‌های مهدویت دارند، با تخفیف مناسب و در مواردی به صورت کاملا رایگان در اختیار قرار دادیم.

معاون فرهنگی بنیاد فرهنگی امامت خبر از برگزاری جشن آغاز دهه مهدویت در تاریخ ۹ شعبان داد و ابراز کرد: در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین نظری منفرد به عنوان سخنران در نظر گرفته شده و اساتید مختلف به شعرخوانی و مدیحه‌سرایی خواهند پرداخت.

وی با اشاره به اینکه سامانه تماس تلفنی پاسخ‌گویی به سوالات مهدویت را نیز در این ایام تقویت کردیم بیان داشت: در تاریخ ۱۰ شعبان ساعت 4 تا 6 جلسه ای با عنوان «با من حرف بزن» را ویژه پاسخ به سوالات اعتقادی و مذهبی جوانان تدارک دیده برگزار خواهیم کرد.

حجت الاسلام شاهینی با اشاره به این که بنیاد فرهنگی امامت برنامه های خاص معرفتی را برای دانش آموزان استان قم تدارک دیده است اظهار داشت: از روز شنبه دانش آموزان پایه های ۴ تا ۶ ابتدایی در ویژه برنامه ای 2 ساعته در بنیاد امامت حضور پیدا کرده و برنامه های متنوعی همچون بازی، اجرای نمایش، پذیرایی و اهدای هدایا و جوایز به اجرا گذاشته خواهد شد.

فعالیت های معرفتی و فرهنگی بنیاد امامت در دهه مهدویت

وی افزود: بنیاد امامت می تواند در ۵ سانس مختلف در خدمت دانش آموزان بوده و در هر سانس میزبان از ۱۵۰ دانش آموز را بر عهده گیرد.

معاون فرهنگی بنیاد فرهنگی امامت اعلام آمادگی کرد: هر کدام از مدارس ابتدایی استان قم می توانند با تماس با بنیاد امامت و انجام هماهنگی های لازم با شماره های 02537838690 و 09124531450 ساعت های مورد نظرخود، برای حضور دانش آموزان در جشن های بنیاد امامت را اعلام و رزرو سانس داشته باشند.

حجت الاسلام شاهینی با اشاره به برگزاری نشست های شاعرانه با عنوان «مدح امیر» در ماه های گذشته ابراز کرد: جلسه این ماه با محوریت امام زمان(عج) به مناسبت دهه مهدویت، اطلاع رسانی و برگزار خواهد شد.

 

ارسال نظرات