۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
کد خبر: ۷۵۱۸۰۹
نمایشگاه مطبوعات؛

اطلاع رسانی خدمات نمایندگان باعث اشتیاق مردم در رأی دادن خواهد شد

اطلاع رسانی خدمات نمایندگان باعث اشتیاق مردم در رأی دادن خواهد شد
نماینده مجلس با ستایش مردم در وفاداری به نظام اسلامی گفت: اطلاع مردم از خدمات نمایندگان خود باعث اشتیاق و شرکت بیشتر در انتخابات خواهد شد.

زهره الهیان نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با حضور در غرفه خبرگزاری رسا در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه های ایران گفت: انتخابات پیش رو بسیار مهم است و حضور و مشارکت حداکثری مردم پیام اقتدار نظام، انقلاب و کشور ما است.

نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب درباره حضور مردم در انتخابات اظهار داشت: فراتر از انتخاب افراد و اینکه چه فرد، حزب یا گروهی رأی بیاورد، مهم این است که شرایط انتخابات بر محاسبات دشمنان نظام تأثیرگذار است.

وی افزود: وقتی دشمنان نظام ببینند که مردم اینگونه پای کار این کشور ایستاده اند و پیوند خود را با آرمان های انقلاب حفظ کرده اند، قطعاً در توطئه و مقابله با ملت سرافراز ایران مأیوس خواهند شد.

الهیان با اذعان به وجود مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم تصریح کرد: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن با وجود همه این سختی ها و مشکلات نشان داد، هیچ چیز باعث دست کشیدن از آرمان های امامین انقلاب و شهدا نخواهد شد.

این نماینده مجلس مسئولیت مسئولان و مدیران را با بروز چنین وفاداری از جانب مردم، سنگین تر توصیف کرد و ابراز داشت: اگر خدمت رسانی به مردم اصل قرار گیرد و مسئولان همه ظرفیت های خود را در خدمت به مردم به کار بندند و این واقعیت را درک کنند که مسئولین از مردم هستند و باید برای مردم تلاش کنند، مردم نیز با شوق بیشتر و اعتماد، امید و همبستگی پای صندوق های رأی حاضر خواهند شد.

وی اطلاع رسانی نمایندگان مجلس شورای اسلامی درباره زحمات و خدمات چهار سال گذشته خود را از وظایف ایشان اعلام کرد و گفت: نمایشگاه رسانه های ایران فرصت، فضا و بستر خوبی برای اطلاع رسانی درباره این خدمات و زحمات است؛ در این فرصت موجود باید مردم ثمرات جدی کوتاه و بلند مدت نمایندگان خود را مطلع شوند و این وظیفه باعث خواهد شد مردم میل و اشتیاق بیشتری در انتخابات داشته باشند.

ارسال نظرات