۲۱ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۸:۰۲
کد خبر: ۷۵۱۹۰
آیت الله ملکوتی در بیانیه ای تاکید کرد:

مردم ولایتمدار با حضور حماسی، مزدوران را مرعوب خویش نمایند

خبرگزاری رسا ـ آیت الله ملکوتی با صدور بیانیه ای به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ضمن دعوت مردم به حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن، خواهان بازگشت جدا شدگان از ملت، به دامن اسلام و جبران اشتباهات آنان شد.
آيت الله مسلم ملکوتي


به گزارش خبرگزاری رسا آیت الله ملکوتی از اساتید برجسته حوزه علمیه با صدور بیانیه ای به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ضمن دعوت مردم به حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن، خواهان بازگشت جدا شدگان از ملت، به دامن اسلام و جبران اشتباهات آنان شد.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم
یا ایها الذین آمنوا إن تنصرالله ینصرکم و یثبّت اقدامکم
سی و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را ملّت شریف در حالی برگزار می کنند که پس از سه دهه از طلوع فجر ظفر ، جهانیان شاهد پیشرفت گسترده ایران اسلامی در تمام زمینه های علم و فناوری، سیاسی و اجتماعی و زمینه های دفاعی هستند.

در طول سی سال دشمنان زخم خورده از مجاهدت رهروان خمینی کبیر قدّس الله نفسه الزّکیه در جهت شکست نهضت امام از هیچ جنایت و خباثتی رویگردان نبودند و هر آنچه در توانشان بود کردند غافل از نصرت الهی که به مؤمنین وعده شده است، إن تنصرالله ینصرکم و یثبّت اقدامکم. مردم شریف همه ی تهدید ها تحریم ها و فتنه های طراحی شده را تحت زعامت حضرت امام خمینی (ره ) و حضرت آیة الله خامنه ای مدّ ظلّه العالی به فرصت تبدیل کرده و بهره مند از لطف خداوند و غفلت شیاطین به تثبیت و تحکیم نظام اسلامی پرداختند در تمام این سالهای پر فراز و نشیب تا زمانی که قائد ما حضور داشت همچون حلقه ای ز مهر و وفا و مواسات نگین ارزشمند حضرتش را همراهی نمودند و پس از آن فراق دردناک و جانسوز، خداوند منّان الطاف خفیه اش را بر مؤمنان تداوم بخشید و خلف صالح و بزرگوار رهبری امّت را پذیرفت.

براستی اگر بخواهیم مصداقی برای اجماع لطفی ذکر کنیم انتخاب حضرت آیةالله خامنه ای ادام الله بقائه الشّریف از سوی خبرگان هوشیار و متّقی می باشد. مع الاسف در طول نهضت اسلامی از زمان رسول اکرم صلّی الله علیه و آله تا کنون همیشه غفلت و ساده لوحی و ریزش بعض خواص مطرح بوده و در این سه دهه نیز مواردی را شاهد بودیم. امسال نیز همچون گذشته دشمنان سعی نمودند متعاقب حضور حماسی مردم در انتخابات کام مؤمنین را تلخ نمایند و بعض از افراد در این توطئه خواسته و ناخواسته در صف معاندین قرار گرفتند.
 
باعث تعجب و تأسف است افرادی که خود را پیشگام نهضت اسلامی میدانند در این برهه خشنودی شیاطین و قهر الهی را مشتاقانه خریدارند!! آیا ایشان پلیدتر و سفاک تر از رژیم نامشروع صهیونیستی و حامیانش سراغ دارند؟ چگونه امروز لبخند چنین جنایتکارانی را با افتخار می پذیرند و بلندگوی اجانب می شوند؟
 
اینجانب فارغ از عناوین و مسائل اعتباری دنیوی و بدون بیم از زخم زبان و خنجر قلمهای مسموم کوفی مسلکان اهل طعنه بر بیعت خویش با حضرت آیت الله خامنه ای دام عزّه تأکید می کنم و مواردی را حسب تکلیف به مؤمنین تذکّر می دهم : 

1. لازم است مردم مؤمن و ولایتمدار بار دیگر با حضور حماسی خود ضمن تأکید بر بیعت خویش سیلی دیگری بر صورت کریه مستکبرین نواخته و مزدوران را مرعوب خویش نمایند.
 
2. شنیده شد عده ای قصد اخلال در مراسم را دارند، بدیهی است نیروهای انتظامی و امنیتی و قضائیه به وظایف خود قاطعانه عمل خواهند کرد و مردم شریف حامی نیروهای خدوم خواهند بود .
 
3. مسئولین قضایی توجّه داشته باشند تا زمانی که نظام اسلامی بر مبانی انقلاب و دین مبین اسلام پایبند است مواجه با مکر و عناد مستکبرین خواهد بود و یکی از علل بقای دادسراها و دادگاههای انقلاب اسلامی برخورد سریع و قاطع با عوامل خودفروخته و محاربین و باغیان است، که ان شاء الله ضمن رعایت موازین شرعی و فارغ از مقررات دست وپاگیری که در محاکم عمومی گاه ضرورت است، پرونده ی خاطیان را در اسرع وقت رسیدگی و احکام صادره را اجرا نمایند. مباد که مزدوران و اربابانشان در پیچ و خم قوانین و یا سکوت قانون برای خود حریم امنی تصور کنند.
 
4. اینجانب به آقایانی که به هر دلیل تا امروز نتوانسته اند خود را متصل به اقیانوس امت کنند نصیحت می کنم فرصت فجر را مغتنم شمرده و ضمن اعلام خطای خویش و بازگشت به دامن اسلام اشتباهات خود را جبران نمایند و یقین به رحمت خداوند داشته باشند.

والسّلام علیکم و رحمه الله و برکاته
21/11/88
عبدالله مسلم ملکوتی
/903/د102/ج

ارسال نظرات