۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۷
کد خبر: ۷۵۱۹۰۶
نمایشگاه مطبوعات؛

بیشتر مشکلات کشور با داشتن مجلسی قوی حل می شود

بیشتر مشکلات کشور با داشتن مجلسی قوی حل می شود
نماینده اسبق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از رسانه‌هایی که سیاه‌نمایی می‌کنند، گفت: مشارکت بالا، پشتیبان و اعتبار هر نماینده در مجلس شورای اسلامی است.

مهدی کوچک‌زاده نماینده اسبق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با حضور در غرفه خبرگزاری رسا در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا گفت: برخی پیش بینی می‌کنند در این دوره از انتخابات مشارکت چشم‌گیر نباشد؛ اگر چنین گزاره‌ای درست باشد، دلیل کم کاری مسئولان و دیگری شیطنت رسانه‌ها است.

وی جو غالب رسانه‌های کشور را سیاه نمایی عنوان کرد و ابراز داشت: البته برخی رسانه‌ها دوستان نادانی هستند که ندانسته مسائل و مشکلاتی از جامعه و دولت را برجسته می‌کنند که مسأله اول کشور نیست؛ این‌ها در نهایت باعث ارزیابی اشتباه مردم از وضعیت موجود می‌شود.

نماینده اسبق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخن برخی که مجلس جایگاه خود را از دست داده است تصریح کرد: ضعف جایگاه مجلس به خاطر وجود نمایندگان ضعیف در سال‌های اخیر است؛ این وضعیت طی چندین سال حاصل شده است زیرا نمایندگانی برگزیده شده‌اند که اهمیت و جایگاه مجلس را درک نمی‌کردند؛ این‌ها غافل بوده‌اند که راه حل اکثریت مشکلات کشور، داشتن مجلس خوب و قوی است.

وی کیفیت نمایندگان را در شکل‌گیری مجلس قوی مؤثر دانست و افزود: اضافه بر این، اگر یک نماینده بسیار قوی با رأی بسیار کم به مجلس شورای اسلامی وارد شود، مزحکه عام و خاص خواهد شد؛ همان طور که در سال‌های اخیر عده‌ای برخی نمایندگان را «راه یافته به مجلس» عنوان می‌کردند؛ تنها به این دلیل که از تهران دارای چند میلیون جمعیت، چند صد هزار نفر به او رأی داده بودند.

کوچک‌زاده با انتقاد از کاندیداهایی که وعده‌های دروغ می‌دهند و رأی مردم را اخذ می‌کنند گفت: در تهران وعده‌های دروغین سیاسی و در شهرستان‌ها وعده‌های دروغین در مسائل عمرانی و بهداشتی شایع است.

نماینده اسبق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در پایان خواستار شد: اهالی رسانه باید بنشینند و تصمیم بگیرند که در این فضای آلوده رسانه‌ای کشور و جلوگیری از سیل عظیم دروغ‌ها و سیاه نمایی‌ها باید چه کاری انجام دهند؛ رسانه را خود رسانه‌ای‌ها باید پالایش کنند.

ارسال نظرات