۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۶
کد خبر: ۷۵۱۸۸۴
نمایشگاه مطبوعات؛

نتایج نظرسنجی های انتخابات با اراده مردم متفاوت است

نتایج نظرسنجی های انتخابات با اراده مردم متفاوت است
ناظر عالی مرکز رسانه حوزه علمیه با اشاره به نظرسنجی های که در این روزها از حضور کم رنگ مردم در انتخابات گزارش می دهند، گفت: تجربه نشان داده که نتیجه نظرسنجی ها با اراده مردم متفاوت است.

حجت الاسلام سید محمد میرغیاثی ناظر عالی مرکز رسانه حوزه علمیه با حضور در غرفه خبرگزاری رسا در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه های ایران ضمن تاکید بر لزوم تبیین اهمیت انتخابات برای مردم توسط فعالان رسانه ای و حوزوی، اظهار داشت: اگر اهمیت انتخابات از جنبه های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی برای مردم به خوبی تبیین شود، انگیزه آنها برای شرکت در انتخابات بیشتر خواهد شد و حضور پرشورتری را در انتخابات شاهد خواهیم بود.

ناظر عالی مرکز رسانه حوزه علمیه با اشاره به نظرسنجی هایی که در این روزها منتشر می شوند و حضور مردم در انتخابات را کم رونق نشان می دهند، گفت: تجربه نشان داده که نتیجه نظرسنجی ها با اراده مردم در روز انتخابات متفاوت است؛ برخی از افراد در نظرسنجی ها می گویند که در انتخابات شرکت نمی کنیم ولی در روز انتخابات نظرشان تعقییر می کند.

ناظر عالی مرکز رسانه حوزه علمیه با تاکید براینکه انقلاب اسلامی از دو رکن جمهوریت و اسلامیت تشکیل شده است، ابراز کرد: جمهوریت نظام با مردم تحقق پیدا می کند؛ مسئولین باید قدر مردم را بدانند و آن چیزی که مردم طلب دارند را انجام دهند و بر مسئولین نیز لازم است که کارهای انجام شده را به خوبی برای مردم تبیین کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه خیلی از مردم از کارهایی که توسط دولت انجام شده اطلاع ندارند، گفت: اگر مردم بدانند که چه کارهای مهمی توسط دولت انجام شده در امثال انتخابات با شور بیشتری شرکت خواهند کرد.

حجت الاسلام میرغیاثی با تاکید براینکه حضور حداکثری مردم در انتخابات باعث یاس و ناامیدی دشمن می شود، ابراز کرد: با حضور حداکثری مردم در انتخابات دشمن دیگر برای توطئه و فتنه علیه ایران هزینه نمی کند و دچار یاس و ناامیدی می شود؛ انفعال دشمن دستاورد بزرگی برای جمهوری اسلامی ایران است.

ارسال نظرات