۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۶:۰۰
کد خبر: ۶۸۱۰۳۴
حجت الاسلام والمسلمین حق جو:

خبرگزاری رسا رسانه ای موفق، عمیق و ولایی است

خبرگزاری رسا رسانه ای موفق، عمیق و ولایی است
حجت الاسلام والمسلمین حق جو، خبرگزاری رسا را رسانه ای موفق، عمیق و ولایی توصیف کرد و گفت: نمایشگاهی از آثار و تولیدات فرهنگی این رسانه حوزوی به نمایش گذاشته شود.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبر گزاری رسا، حجت الاسلام حق جو، سرپرست اجرایی مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم، در نشست هم اندیشی که در سالن جلسات شهید حجت الاسلام دهقان خبرگزاری رسا، ضمن تقدیر از خدمات و فعالیت های رسانه حوزوی خبرگزاری رسا گفت: حوزه از بنیان فکری و علمی قوی بهره مند است، اما از متد و روش های هنری نوین خالی است.

حجت الاسلام حق جو بیان کرد: اگر محتواها و ابزار های هنری در اختیار طلاب قرار دهیم، بهتر می توانند فعالیت های تبلیغی خود را ترویج و در جامعه نشر دهند.

سرپرست اجرایی مجمع نمایندگان طلاب بیان کرد: برنامه های آموزشی منظم رسانه ای به صورت ستادی برای طلاب انجام شود و دوره های خبری رسانه ای خبرگزاری به طلاب منتقل شود.

حجت الاسلام حق جو، خبرگزاری رسا را رسانه ای موفق، عمیق، جامع و ولایی توصیف کرد، گفت: رسانه های حوزوی نسبت به افراد جامعه و حوزویان محدود عمل می کند؛ اما می تواند با تعامل و پیگیری نهادهای مختلف حوزوی اخبار خود را به خوبی انتشار دهد.

وی با بیان اینکه شناسایی شبهه ها و پاسخ به آنها یکی از فعالیت های مناسب خبرگزاری رسا است و افزود: باید برای پاسخگویی به شبهات مطرح جامعه، با نهادهای علمی و تخصص آن تبادل نظر صورت گیرد و نظرات تحصصی آنها را جویا شویم.

حجت الاسلام حق جو اظهار کرد: تولیدات رسانه ای خبرگزاری به شکل نرم افزارهای محتوایی در بیاید که در اختیار اعضای مجمع نمایندگان طلاب قرار گیرد تا آنها در سخنرانی  از آن استفاده صورت گیرد.

سرپرست اجرایی مجمع نمایندگان طلاب بیان کرد: نمایشگاهی از آثار و تولیدات فرهنگی و رسانه ای خبرگزاری رسا در فضای حوزه به نمایش گذاشته شود.

وی با بیان اینکه انحرافات فکری و سیاسی برخی افراد به سبب وجود انحراف نیست، بلکه به سبب عقده های دورنی و بی احترامی آنهاست، افزود: مناسبت است که خبرگزاری رسا زمینه ها را برای بازگشت آنها با برگزاری نشست ها علمی فراهم کند./998/

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۴
در خدمت به اسلام و کشور عزیزمان موفق و پیروز باشید
1
0