۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۳
کد خبر: ۶۸۰۹۳۲

بازدید رییس و اعضای هیأت رئیسه مجمع نمایندگان طلاب از خبرگزاری رسا

بازدید رییس و اعضای هیأت رئیسه مجمع نمایندگان طلاب از خبرگزاری رسا
رییس و اعضای هیأت رییسه مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با حضور در خبرگزاری رسا از این رسانه حوزوی بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، اعضای هیأت رییسه مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم عصر امروز با حضور در خبرگزاری رسا، از این رسانه حوزوی بازدید کردند.

حجج الاسلام والمسلمین سید اکبر حسینی نژاد رییس مجمع، سید جلال رضوی مهر نایب رییس اول، مهدی سلیمانی اردهالی نایب رییس دوم، ابوالقاسم عسکری و سید فضل الله موسوی منشی هیات رییسه و حجت الاسلام حق جو سرپرست اجرایی مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در جریان بازدید از رسا به طور کامل در جریان روند فعالیت های این رسانه حوزوی قرار گرفتند.

بازدید رییس و اعضای هیأت رئیسه مجمع نمایندگان طلاب از خبرگزاری رسا

سردبیر و دبیران خبرگزاری رسا در خلال این بازدید، گزارش هایی از فعالیت های مجموعه و سرویس های مختلف این رسانه حوزوی ارائه دادند که مورد توجه و تحسین اعضای هیات رییسه مجمع نمایندگان قرار گرفت.

در جریان این بازدید همچنین حجت الاسلام محمدمهدی محققی مدیرعامل خبرگزاری رسا درباره جایگاه و نقش مهم مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه و مسائل روز به سخنرانی پرداخت.

رییس و اعضای هیأت رییسه مجمع نمایندگان طلاب از فعالیت های خبرگزاری رسا در عرصه های مختلف اطلاع رسانی و انعکاس اخبار و دستاوردهای حوزه های علمیه و روحانیت تقدیر و تشکر کردند.

هیات رییسه مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم اقدامات رسانه ای خبرگزاری رسا در پیگیری مطالبات رهبر معظم انقلاب، مراجع تقلید، تبیین و انعکاس دستاوردهای حوزه و روحانیت در عرصه های مختلف و نیز تقویت تفکر و روحیه انقلابی در فضای حوزه مؤثر عنوان کردند.

بازدید رییس و اعضای هیأت رئیسه مجمع نمایندگان طلاب از خبرگزاری رسا

گفتنی است، مدیران خبرگزاری رسا و اعضای هیات رییسه مجمع نمایندگان همچنین پس از بازدید از بخش های مختلف خبرگزاری رسا، در نشستی مشترک زمینه های ارتقا و افزایش تعاملات را بررسی کردند./998/

گزارش تصویری

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
علی از قم
Iran, Islamic Republic of
۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۶
با سلام و احترام
خوب بود در این ایام که بحث بررسی احراز صلاحیت نامزد های ریاست جمهوری توسط شورای نگهبان داغ است مطالبی کار می کردید در معرفی شواری نگهبان و اعضای آن و سابقه فعالیت ها و اینگونه موارد
0
0