۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۹
کد خبر: ۶۷۸۲۳۴

برگزاری جلسه ویدئوکنفرانس هیأت رئیسه مجمع با رئیس سازمان تبلیغات کشور

برگزاری جلسه ویدئوکنفرانس هیأت رئیسه مجمع با رئیس سازمان تبلیغات کشور
جلسه ویدئوکنفرانس هیأت رئیسه مجمع با حجت الاسلام والمسلمین قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور برگزار شد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، جلسه ویدئوکنفرانس هیأت رئیسه مجمع با حجت الاسلام والمسلمین قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور برگزار شد.

در ابتدای این جلسه مجازی، حجت الاسلام والمسلمین حسینی نژاد به ارائه توضیحاتی پیرامون عملکرد مجمع نمایندگان طلاب برای انتخابات 1400 پرداخت و گفت: اهمیت حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی بر کسی پوشیده نیست و مجمع نمایندگان طلاب نیز طی نامه ای از آیت الله رئیسی به عنوان کاندیدای اصلح برای شرکت در این انتخابات دعوت به عمل آورده است.

وی اظهار داشت: نیاز است در راستای مشارکت حداکثری در انتخابات که مورد تأکید رهبر معظم انقلاب نیز هست، طلاب و فضلا سفر تبلیغی داشته و سازمان تبلیغات اسلامی نیز از امکانات خود از جمله «ارائه حکم برای مبلغان» استفاده نموده و پای کار آید.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب با تأکید بر اینکه علیرغم فعالیت گروه های مختلف، نیاز به فعالیت های بیشتر است، ابراز داشت: امروز حجم تبلیغات زیادی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران وجود داشته و مردم انتظار دارند کارآمدی نظام را بچشند که این امر با انتخاب فردی اصلح برای ریاست جمهوری محقق خواهد شد.

در ادامه، حجت الاسلام والمسلمین قمی، رئیس سازمان تبلیغات کشور به ایراد سخن پرداخت و گفت: سازمان تبلیغات اسلامی وظیفه خود در مسئله انتخابات را دنبال نموده و ان شاءالله در این پروژه هم افزایی مناسبی با مجمع نمایندگان طلاب خواهیم داشت.

وی با تأکید بر اینکه همه ما باید نسبت به انتخابات و رفع موانع ذهنی آن تلاش کنیم، خاطرنشان ساخت: مجمع نمایندگان طلاب ارتباط مناسبی با استان های گوناگون داشته و در این راستا می تواند نقش آفرین باشد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور تصریح کرد: این جلسات هم افزایی باید ادامه پیدا کرده و مصوبات آن را به مرحله اجرا برسانیم.

در این جلسه، حجت الاسلام والمسلمین عزت زمانی، معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی و حجج اسلام والمسلمین رضوی مهر، سلیمانی اردهالی و عسکری فروشانی نیز به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداخته و مقرر شد این جلسات ادامه پیدا کند.

ارسال نظرات