۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۴
کد خبر: ۷۵۱۹۶۰
نماینده سابق مجلس شورای اسلامی:

انباشت قوانین موجب سرگردانی مجری قانون خواهد شد

انباشت قوانین موجب سرگردانی مجری قانون خواهد شد
افتخاری با اشاره به لزوم مدیریت در حوزه قانون گذاری، انباشت قوانین را سبب سرگردانی مجری قانون دانست و بر ضرورت مدیریت قوانین تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، خانم لاله افتخاری نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با حضور در غرفه خبرگزاری رسا در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه های ایران از فعالیت های خبری خبرگزاری رسا و انعکاس اخبار حوزه های علمیه تقدیر و تشکر کرد.

وی در ادامه بیان داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی سیاست های کلانی را ابلاغ فرموده است که باید همه این سیاست ها تبدیل به قانون شود که بخشی از اینها نظارتی بوده و باید در بودجه ریزی ها مورد لحاظ باشد.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: نمی توان به صورت دستوری، شکاف بین نسلی را از بین برد؛ اما می توان تقویت بسترهایی که کمک می کند تا خانواده و نسل های مختلف در کنار هم قرار گیرند را آماده کنیم تا این رسالت را به سرانجام رسانیم.

وی در ادامه اربعین حسینی را یکی از این بسترها عنوان و بیان داشت: زیارت اربعین می تواند کمک کند تا خانواده حول محوری واحد جمع شوند.

افتخاری افزود: باید با بهره گیری از ابزار هنر، آموزش های لازم برای خانواده ها را گسترش داد و با بهره گیری از تئاتر و انیمیشن ها نقش خانواده ها را به نمایش گذارند.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با اشاره به قوانین وضع شده در حوزه خانواده اظهار داشت: باید بررسی شود که آیا با خلاء قوانین مواجهیم یا با انباشت قانون روبه رو هستیم که این انباشت ها موجب سرگردانی مجری قوانین خواهد شد.

 

 

 

ارسال نظرات