۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۸
کد خبر: ۷۵۱۹۷۰
نمایشگاه مطبوعات؛

شاخص نماینده تراز انقلاب، پیروی از توصیه‌های ولی فقیه است

شاخص نماینده تراز انقلاب، پیروی از توصیه‌های ولی فقیه است
عضو هیئت علمی دانشگاه باقرالعلوم علیه السلام نماینده تراز انقلاب اسلامی را پاسدار امنیت، آزادی و استقلال جمهوری اسلامی دانست و تصریح کرد: شاخص نماینده تراز انقلاب اسلامی در نظام شیعی پیروی از توصیه‌های رهبر معظم انقلاب است.

حجت الاسلام حسن غفاری فر عضو هیئت علمی دانشگاه باقرالعلوم علیه السلام با حضور در غرفه خبرگزاری رسا در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه های ایران با بیان اینکه اصل کار نمایندگان مجلس پیگیری خواسته های مردم است، گفت: مجلس شورای اسلامی خارج از محدوده اسلام نیست، وکالت یکی از بحث های فقهی است و نمایندگان مجلس وکلای مردم هستند.

عضو هیئت علمی دانشکده باقرالعلوم علیه السلام با اشاره به اینکه اکثر آن کشورهایی که انقلاب کردند بعد از مدتی از انقلاب برگشتند، اظهار داشت: انقلاب اسلامی هدف حاکمیت مردم برسرنوشت خود را داشت و همزمان با تحول خواهی اصول را حفظ کرده و برمبنای آرمان های امام خمینی(ره) ادامه دارد.

حجت الاسلام غفاری فر حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال را در دنیا بی نظیر دانست و ابراز کرد: هیجانی ترین گردهمایی ها در دنیا مربوط به  تماشاگران فوتبال است، جمهوری اسلامی گردهمایی عاشورا و اربعین را دارد که در هیچ کجای دنیا نیست.

وی با اشاره به اینکه کسانی به دنبال حذف اسلام از نظام جمهوری اسلامی بودند، افزود: این افراد باید توجه کنند که اوج چالش حکومت های ایرانی در طول تاریخ زمانی بود که با اسلام مخالفت داشتند، حکومت صفویه در دوران شاه حسین صفوی، حکومت قاجار و پهلوی به دلیل مخالفت با دین دچار چالش شدند.

عضو هیئت علمی دانشگاه باقرالعلوم علیه السلام نماینده تراز انقلاب اسلامی را پاسدار امنیت، آزادی و استقلال جمهوری اسلامی دانست و تصریح کرد: شاخص نماینده تراز انقلاب اسلامی در نظام شیعی وابستگی به حزب خاص نیست، امام مسلمین شاخص ها را برای نماینده مجلس بیان کرده است و نماینده تراز انقلاب اسلامی باید این شاخص ها را داشته باشد.

حجت الاسلام غفاری فر مردم ایران اسلامی را دارای تربیت اجتماعی دانست و بیان داشت: حرکت های مردمی همواره براثر هیجانات اجتماعی نیست، خیلی از پدیده ها و رفتارهای اجتماعی مردم ساختارمند شده و برگرفته از ساختاری اداری و سیاسی نیست بلکه ناشی از ساختاری فکری و ذهنی است.

وی با تاکید بر اینکه مردم همچون احزاب التهاب انتخاباتی ندارند، گفت: مردم در زمان انتخابات حضور فعالی خواهند داشت، آمارها نشان می دهد که حضور مردم در انتخابات صد در صد بیشتر از تعدادی است که در نظرسنجی ها اعلام شده است.

عضو هیئت علمی دانشگاه باقرالعلوم علیه السلام مسائل منطقه ای را بر انتخابات اثرگذار دانست و تصریح کرد: توفیقات منطقه ای جهان اسلام بر انتخابات تاثیری مثبت دارد؛ اطمینان دارم که حضور مردم در انتخابات از میانگین انتخابات کشورهای مطرح دنیا بیشتر خواهد بود و شرکت مردم در این دوره از انتخابات بیشتر از میانگین دوره های گذشته خواهد بود.

ارسال نظرات