۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۹
کد خبر: ۷۵۲۰۴۰
نمایشگاه مطبوعات؛

باید نظام اسلامی را با حضور خود در انتخابات یاری کنیم

باید نظام اسلامی را با حضور خود در انتخابات یاری کنیم
معاون پژوهش حوزه علمیه تهران با بیان اینکه یکی از راه های ایجاد قوا در برابر دشمن حضور در اجتماعات است از ضرورت یاری نظام اسلامی سخن گفت.

حجت الاسلام امیرعباس اکبری معاون پژوهش مرکز مدیریت حوزه های علمیه تهران در خصوص ضرورت ورود به عرصه رسانه، گفت: در دوران امروز جنگ رسانه ای به شدت برقرار است و حتی بسیاری از پیروزی ها با انعکاس خبر رخ می دهد یعنی در واقع اتفاقی نیافتاده اما در شیوه انعکاس به گونه ای عمل می شود که پیروزی را به مخاطب نشان دهد.

وی با بیان رسالت حوزه های علمیه در عرصه انتخابات، آیه « وَ أَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّة» را قرائت کرد و گفت: یکی از راه های ایجاد قوا در مقابل دشمن حضور در 22 بهمن بود که به یاری خداوند حضور شگفت آوری از جانب مردم رقم خورد و همین شگفتی را در انتخابات ایجاد خواهند کرد. اموری که سبب غیظ و خشم کفار می شود، موجب خیرات و برکات است و حضور در انتخابات یکی از مسائلی است که دشمن را ناراحت می کند.

این استاد حوزه علمیه از ضرورت بیان مطالبی برای تشویق مردم به حضور در انتخابات در راستای حفظ کیان ایران سخن گفت و تصریح کرد: نواقصی که در نظام جمهوری اسلامی وجود دارد را باید اصلاح کنیم نه اینکه با عدم حضور در انتخابات آن را رها کنیم. باید نسبت به مسائل دینی تبیین مادی و دنیایی نیز داشته باشیم همانطور که خداوند در آیه شریفه «قُلْ لِأَزْوَاجِكَ وَبَنَاتِكَ وَنِسَاءِ الْمُؤْمِنِينَ يُدْنِينَ عَلَيْهِنَّ مِنْ جَلَابِيبِهِنَّ» امر به حجاب کرده اما در تأثیرات آن بیان می کند که حجاب سبب معرفت بیشتر می شود و مصونیت از آسیب ایجاد می کند.

وی افزود: مردم در اصلاح و ابقاء کشور نقشی اساسی دارند از این رو در معارف دینی ما آمده بدون مقبولیت امام معصوم هم نمی تواند حکومت کند و یا اینکه به حکومت خود ادامه دهد؛ 1400 سال است که از اسلامی می گذرد و ائمه نتوانستند حکومتی تشکیل دهند اما این حکومت اسلامی با خون شهدا و حمایت مردم شکل گرفت از این رو باید ارزش آن را بدانیم و آن را با حضور در اجتماعات یاری کنیم.

ارسال نظرات