۰۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۷
کد خبر: ۷۵۲۰۴۳
سردار پورجمشیدیان:

اختلاف‌ها را کنار گذاشته و متحد و یکدل در صحنه انتخابات حاضر شویم

اختلاف‌ها را کنار گذاشته و متحد و یکدل در صحنه انتخابات حاضر شویم
سردار پورجمشیدیان گفت: همه باید در برابر دشمن خارجی که می خواهد مانع از حضور ما پای صندوق‌های رای شوند، اختلاف‌ها را کنار گذاشته و متحد و یکدل در صحنه حاضر شویم.

به گزارش خبرگزاری رسا در آذربایجان‌ شرقی، سردار علی‌اکبر پورجمشیدیان در یادواره شهدای میانه و سومین سالگرد شهادت شهید علیرضا گلمحمدی، با بیان اینکه تفحص یکی از سخت‌ترین و صعب‌ترین و در عین حال ارزشمندترین کارها در پیشگاه خداست، با تجلیل از شهدای تفحص اظهار داشت: آنها عاشق شهدا بوده و با تمام وجود برای یافتن شهدا در تلاشند و شاید زیباترین جمله برای آنان، جستگوگر نور باشد چرا که انوار نورانی شهدا را از زیر خاک بیرون کشیده و به جامعه عرضه داشته و بسیاری از مشکلات جامعه و کشور با ورود شهدا حل می‌شود.

وی به تاریخ پرافتخار میانه و رشادتهای دلیرمردان آن در جبهه‌های نبرد با دشمن اشاره کرده و یاد و خاطره شهدای میانه را گرامی داشت و افزود: مردم میانه باید به داشتن چنین قهرمانان و مردان بزرگ و افتخارآفرین بر خود بیالند.

سردار پورجمشیدیان با اشاره به اینکه شهدا مرد میدان بوده و کوچکترین چشمداشتی به پول بیت‌المال نداشتند، مردم و کاندیداهای نمایندگی را به الگوگیری از شهدا توصیه کرد و گفت: حضور در انتخابات کمکهای زیادی به کشور و ملت می کند که بالاترین آن، امنیت آفرینی است.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا با بیان اینکه ما وارث عزیزانی هستیم که در جزایر مجنون برای زمین نماندن فرمان امام جانشان را فدا کردند، متذکر شد: امروز دلسوزترین، مهربان‌ترین و با تشخیص‌ترین رهبر جهان و ولی‌فقیه ما از ما جان نخواسته ولی نمایش اقتدار از ما می‌خواهد، امروز به حضور در عرصه سیاسی نیازمندیم.

سردار پورجمشیدیان با تبیین اهمیت و جایگاه مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: کشور بدون مشکل نیست و این مختص کشور ما نیست ولی همه باید در برابر دشمن خارجی که بسیج شده‌اند تا مانع از حضور ما پای صندوق‌های رای شوند، اختلاف‌ها را کنار گذاشته و متحد و یکدل در صحنه حاضر شویم.

آیین گرامیداشت شهدای میانه و سومین سالگرد شهادت سردار شهید علیرضا گلمحمدی در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میانه برگزار شد.

وحید نستوهی
ارسال نظرات