۰۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۰
کد خبر: ۷۵۲۰۵۷
امام جمعه موقت کاشان:

حضور حداکثری ملت ایران در انتخابات توطئه های دشمنان را خنثی می کند

حضور حداکثری ملت ایران در انتخابات توطئه های دشمنان را خنثی می کند
اصفهان - حجت الاسلام اسلامی تبار گفت: تشویق دیگران به حضور در انتخابات و حضور آگاهانه در پای صندوق‌های رای در روز ۱۱ اسفند سبب خشنودی امام عصر (عج) است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام محمد رضا اسلامی تبار امروز در خطبه های این هفته نماز جمعه کاشان که در مصلی بقیه الله الاعظم این شهرستان برگزار شد، با تبریک اعیاد شعبانبه، گفت: تقویت نظام جمهوری اسلامی در همه شئونات اجتماعی، سیاسی سبب خوشنودی امام عصر (عج) می‌شود.

وی تشویق دیگران به حضور در انتخابات و حضور آگاهانه در پای صندوق‌های رای در روز ۱۱ اسفند را سبب خشنودی امام عصر (عج) دانست و افزود: عملکرد ضعیف برخی افراد هیچ ارتباطی با نظام ندارد.

حجت الاسلام اسلامی تبار به اهمیت انتخابات پیش رو اشاره کرد و حضور حداکثری ملت ایران در انتخابات اسفندماه امسال سبب خنثی شدن توطئه‌های دشمن دانست و افزود: انتخابات اسفند امسال بسیار سرنوشت ساز است.

امام جمعه موقت کاشان برگزاری انتخابات را یک آزمون بزرگ برای همه آحاد و اقشار ملت ایران و کاندیدا‌ها دانست و گفت: شخصیت بسیاری از افراد در آزمون بزرگ انتخابات بروز و ظهور دارد.

حجت الاسلام اسلامی تبار با اشاره به انتخاب اصلح‌ترین کاندیدا برای نشستن بر روی صندلی مجلس افرود: انتخاب افراد از سوی مردم در انتخابات یک حق و تکلیف است و هر فرد نسبت به انتخاب خود باید در روز قیامت جوابگو باشد

وی کار برای رضای خدا و فراموش نکردن وعده‌های داده شده در تبلیغات انتخابات را تقوای سیاسی دانست و اظهار داشت: کاندیدایی که تقوای سیاسی داشته باشد چنانچه کاندیدای دیگری را اصلح‌تر و توانمندتر خود ببیند باید به نفع او کنار برود و میدان برای خدمت دیگران باز بگذارد.

حجت الاسلام اسلامی تبار ادامه داد: کاندیدایی که تقوای سیاسی داشته باشد و رفتار مردم نیز در مسائل اجتماعی اصولی باشد رضایت امام زمان (عج) را به همراه خواهد داشت.

به گفته وی انقلاب اسلامی با عنایت خاص امام عصر (عج) به پیروزی رسیده است و چنانچه شخصی با عملکرد ضعیف خود سبب تضعیف نظام شود و با ولایت فقیه زاویه بگیرد، مطمئن باشد با خواسته امام عصر (عج) زاویه دارد.

امام جمعه موقت کاشان در ادامه از امنیت به عنوان یک نعمت بزرگ برای کشور نام برد و با اشاره به اینکه اگر امنیت در جامعه نباشد جان در خطر خواهد بود و عبادت خدا نیز انجام نخواهد بود، اظهار داشت: امنیت پایدار کشور در سایه تلاش شبانه روزی سربازان گمنام امام عصر (عج) به دست آمده است.

حجت الاسلام اسلامی تبار همچنین به سالگرد ارتحال ملاحبیب الله شریف در دوم اسفند اشاره کرد و یادآور شد: از این عالم جلیل القدر که از مفاخر جهان تشیع است۲۰۰ جلد کتاب باقی مانده است. /۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات