۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۸
کد خبر: ۷۵۲۰۹۹

گزارشی از برگزاری دوره توانمندسازی کنشگران انتخاباتی در مدرسه علمیه شهید صدوقی قم

گزارشی از برگزاری دوره توانمندسازی کنشگران انتخاباتی در مدرسه علمیه شهید صدوقی قم
دوره توانمندسازی کنشگران انتخاباتی با محوریت پاسخ به شبهات و تبیین اصول مناظره و تبلیغ چهره به چهره در مدرسه علمیه شهید صدوقی قم برگزار شد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام امین شمشیری، استاد حوزه و دانشگاه در دوره توانمندسازی کنشگران انتخاباتی با محوریت پاسخ به شبهات و تبیین اصول مناظره و تبلیغ چهره به چهره که در مدرسه علمیه شهید صدوقی قم برگزار شد، طی سخنانی در این دوره با بیان این که انتخابات بستر بسیار مناسبی برای تحقق اهداف مدنظر در جهاد تبیین به عنوان فریضه فوری و قطعی است، اظهار داشت: هر کسی که علاقه به این کشور و انقلاب دارد باید در عرصه انتخابات احساس مسئولیت کند به خصوص طلاب و فضلای انقلابی که انتظار از آن ها طبعاً بیش از سایرین است.

وی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه به خصوص نیمه شعبان، گفت: به تعبیر رهبر عزیزمان روز نیمه شعبان، روز امید است و آن چه مهم است این که ما مؤلفه ها و شاخصه های امید در آموزه های اسلامی و به خصوص معارف مهدوی را به درستی در جامعه تبیین کنیم.

استاد حوزه و دانشگاه همچنین با تشریح و تبیین برخی نکات کاربردی به منظور موفقیت در عرصه ترغیب مردم برای حضور در پای صندوق های رأی افزود: باید ضمن دعوت آحاد جامعه به حضور حداکثری در انتخابات به تبیین شاخصه ها و مؤلفه های کاندیدای صالح و اصلح نیز اهتمام داشته باشیم.

ارسال نظرات