۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۴
کد خبر: ۷۵۲۱۳۵

آمادگی ۳۰ گروه جهادی قم برای پذیرایی از زائران در نیمه شعبان

آمادگی ۳۰ گروه جهادی قم برای پذیرایی از زائران در نیمه شعبان
مسئول ستاد اسکان اجتماعات مهدوی گفت: غریب به ۳۰ گروه جهادی در قم پای کار آمده‌اند تا در فضای سیاسی و میدانی پذیرای خادمان و زائران در نیمه شعبان باشند

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، محمد جواد اسکندری، مسئول ستاد اسکان اجتماعات مهدوی اعلام کرد: ستاد اسکان اجتماعات مهدوی با حمایت و همکاری گروه‌های مردمی، جهادی و بسیجیان در حسینیه‌ها، مساجد و اماکن مختلف آمادگی پذیرایی از زائران نیمه شعبان را دارند آماده خدمت‌رسانی هستند تا زائران در این ایام دغدغه اسکان و جابجایی را نداشته باشند.

وی درباره اسکان زائران گفت: تا ششم اسفند ماه زمان استفاده از اسکان‌ می‌باشد، اسکان‌ به صورت رایگان و صلواتی با امکانات رفاهی ضروری در اختیار زائران قرار می‌گیرد.

مسئول ستاد اسکان اجتماعات مهدوی ابراز کرد: عزیزانی که می‌خواهند از فرصت تبلیغ برای زائرانی که وارد شهر قم می‌شوند استفاده کنند می‌توانند عدد ۵ را به سرشماره ۵۰۰۰۱۷۱۷۳۰۰ ارسال کنند و با لینکی که توسط این سامانه دریافت می‌کنند محل اسکان مورد نظر را انتخاب کنند.

اسکندری گفت: غریب به ۳۰ گروه جهادی در قم پای کار آمده‌اند و در فضای ستادی، عملیاتی، میدانی و پذیرایی از خادمان مشغول به کار هستند.

ارسال نظرات