۲۲ بهمن ۱۳۸۸ - ۰۱:۳۲
کد خبر: ۷۵۲۱۶
از سال آینده؛

دوره آموزش ضمن خدمت ویژه اساتید حوزه علمیه اصفهان برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مسؤول واحد اساتید مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان از شروع دوره های آموزش ضمن خدمت در حوزه علمیه اصفهان از تابستان سال آینده خبر داد.
دوره آموزشي روحانيان
حجت الاسلام احمد فعال مسؤول واحد اساتید مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، گفت: طرح آموزش های ضمن خدمت ویژه اساتید حوزه علمیه اصفهان از ابتدای سال آینده در سطح مدارس علمیه اصفهان برگزار می‌شود.

وی با بیان این که اساتید تازه وارد فقط مجوز تدریس در پایه اول حوزه را خواهند داشت، ادامه داد: این طرح با هدف ارتقای سطح علمی اساتید و ارائه مجوز برای تدریس در پایه های بالاتر در حوزه علمیه اصفهان به اجرا در خواهد آمد.

حجت الاسلام فعال ادامه داد: اولین دوره این آموزش ها از خرداد ماه سال آینده در سطح اساتید مدارس علمیه اصفهان اجرا خواهد شد.

وی اضافه کرد: اساتیدی که تمایل دارند در پایه های بالاتر تدریس کنند، با توجه به همخوان بودن سابقه تدریسی و رشته مورد تمایل آنها در آینده، در همان رشته آموزش های ویژه ای را خواهند دید و پس از موفقیت در آزمون کتبی و مصاحبه شفاهی جواز تدریس در پایه بالاتر را دریافت خواهند نمود./ 965/پ202/ص

ارسال نظرات