۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۶
کد خبر: ۷۵۲۱۸۸
رئیس سابق حوزه علمیه خواهران دورود:

مشارکت در انتخابات اساسی ترین راه کمک به رفع مشکلات است

مشارکت در انتخابات اساسی ترین راه کمک به رفع مشکلات است
حجت الاسلام الهی نژاد گفت: مردم با مشارکت در انتخابات زمینه رفع مشکلات و خنثی سازی توطئه های دشمن را فراهم کنند.

حجت الاسلام عبدالواحد الهی نژاد، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، با بیان اینکه در ساختار حکومت اسلامی، مهم ترین رکن و پشتیبان حکومت اسلامی مردم هستند، بیان داشت: این مهم مورد تصریح آموزه های دینی و تأکید امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب است و دوام و قوام حکومت اسلامی نیز به حضور و همراهی مردم است.

رییس سابق حوزه علمیه خواهران دورود افزود: از میان مجالسی که عهده دار نمایندگی و وکالت مردم هستند، مجلس خبرگان رهبری از بی نظیرترین و فرزانه ترین مجالس در دنیا است، گرچه کارکرد مجلس خبرگان تا رسیدن به جایگاه رفیع آن فاصله دارد و لازم است منتخبین ملت نسبت به عملکرد خود پاسخگو و انتقادات و ابهامات را در مورد عملکرد این مجلس مبارک برطرف نمایند.

وی ادامه داد: مجلس شورای اسلامی نیز بخاطر جایگاه قانونگذاری، ریل گذاری برای پیشرفت و عزت کشور و به خصوص ایجاد بستر قانونی برای حل مشکلات اقتصادی و اهمیت قدرت نظارتی مجلس برای مبارزه با فساد، مجلس را به قدرت مهمی در ارکان نظام جمهوری اسلامی تبدیل کرده است.

حجت الاسلام الهی نژاد بیان کرد: با توجه به اهمیت مجالس یاد شده، حضور و تصمیم گیری مردم در انتخابات ۱۱ اسفند بسیار مهم و دارای آثار ملی و بین المللی است.

وی با اشاره به اینکه برخی ضعف ها و مفاسد در داخل کشور و حجم عظیم جنجال تبلیغاتی دشمنان و دروغ پراکنی های آنها علیه ایران اسلامی و بزرگ نمایی برخی مفاسد و نواقص و بخصوص مشکلات اقتصادی و معیشتی که برای ملت، غیر قابل تحمل شده است، تاکید کرد: این مشکلات نباید موجب سستی مردم در این تصمیم گیری بزرگ شود.

استاد حوزه علمیه و دانشگاه بیان کرد: اساسی ترین راه مبارزه با ضعف ها، کاستی ها و ریشه کن کردن مفاسد و خنثی سازی توطئه دشمنان، تنها با حضور با شکوه در انتخابات و برگزیدن افراد کارآمد و صالح امکان پذیر است.

وی بیان کرد: مردم استان لرستان نیز همچون دیگر صحنه های انقلاب، با شرکت در انتخابات 11 اسفند و با رأی حداکثری خود شایسته ترین افراد را انتخاب خواهند کرد و نسبت به تشکیل شریف ترین مجلس دنیا، تصمیم گیری می کنند.

حجت الاسلام الهی نژاد یادآور شد: در انتخاب نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز لازم است، بدون توجه به تبلیغات کاذب و وعده های ناشدنی و پرهیز از گرایش های قبیله ای، افراد اصلح را انتخاب و در سرنوشت خود تصمیم قاطع و درستی اتخاذ نمائیم.

وی با بیان اینکه بی تفاوتی و قهر با انتخابات به معنای قهر با سرنوشت کشور است، گفت: منتقدین و معترضین به وضع موجود نیز باید در انتخابات نقش آفرینی کنند.

مسئول سابق ساماندهی زیرساخت های عمرانی حوزه های علمیه خواهران کشور اظهار کرد: رأی به نامزدی خاص از میان افراد تأیید صلاحیت شده، به عنوان «منتخب منتقدین» برای شنیده شدن صدای آنها و پیگیری مطالباتشان و گره گشایی از مشکلات کشور و مصون ماندن از بی تفاوتی و بی مسئولیتی نسبت به سرنوشت کشور، اقدام پسندیده ای است.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات