۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۳
کد خبر: ۷۵۲۲۲۵
مشارکت رقابت؛ پشتوانه ایران قوی (۱۷)؛

آیت‌الله کعبی: انتخاب اصلح؛ راه حل مشکلات و ایجاد تحول/ مشارکت قوی سبب تقویت جبهه مقاومت می شود

آیت‌الله کعبی: انتخاب اصلح؛ راه حل مشکلات و ایجاد تحول/ مشارکت قوی سبب تقویت جبهه مقاومت می شود
نماینده مجلس خبرگان رهبری زمینه‌های رقابت و مشارکت حداکثری را در انتخابات پیش رو فراهم ارزیابی کرد و گفت: انتخابات قوی، باعث تقویت جبهه مقاومت اسلامی است.

آیت‌الله عباس کعبی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و نماینده مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا  انتظار حقیقی در دوران معاصر را حضور در میدان و جهاد فی سبیل الله دانست و گفت: اکنون منتظر کسی است که حاضر شود در صحنه بیاید و از آرمان‌های امام راحل و شهدا دفاع کند و برای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی و تقویت ملت تلاش کند.

این عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: امروز حضور در میدان شرکت در انتخابات و برخورداری از مشارکت قوی است؛ مدیران با ارتقاء سطح سلامت نظام اسلامی و توجه ویژه به مناطق کم برخوردار و بالا بردن سطح امید و بستر سازی برای مشارکت رقابتی و سالم می‌توانند مشارکت قوی را فراهم کنند.

این نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به تأیید بیش از 75 درصد داوطلبان به وسیله شورای نگهبان اظهار داشت: همه چیز در رقابت و نگاه‌های متنوع سیاسی، اجتماعی و فرهنگی برای انتخاب فراهم است.

وی انتخابات را نقطه تلاقی سلیقه‌های متنوع و انتخاب برتر برای حل مشکلات و تحول توصیف کرد و ابراز داشت: انتخابات کلید پیشرفت و پنجره‌ای برای امید آفرینی است؛ صندوق انتخابات تردید و دو دلی و یأس و ناامیدی را از بین می‌برد.

آیت‌الله کعبی گفت: خوشبختانه با شور و شوق انتخاباتی که در روزهای اخیر ایجاد شده است امیدواریم که سطح مشارکت مردم هم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و هم در انتخابات مجلس خبرگان رهبری قوی‌تر از گذشته برگزار شود.

این عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم نظام مقدس جمهوری اسلامی را امید جبهه مقاومت عنوان و تصریح کرد: انتخابات با مشارکت قوی در ایران و وجود ملت در صحنه، جبهه مقاومت اسلامی را در مقابل دشمنان تقویت می‌کند و تضعیف انتخابات تضعیف جبهه مقاومت است؛ چون وضعیت نظام جمهوری اسلامی تأثیر مستقیمی روی ملت‌های محور مقاومت دارد.

ارسال نظرات