۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۴
کد خبر: ۷۵۲۱۹۶
مروری بر پیام آیت الله اراکی درباره انتخابات خبرگان سال ۶۹؛

شرکت در انتخابات مجلس خبرگان و تعیین افراد صالح از وظایف اسلامی و اساسی هر فرد مسلمان است

شرکت در انتخابات مجلس خبرگان و تعیین افراد صالح از وظایف اسلامی و اساسی هر فرد مسلمان است
مرحوم حضرت آیت الله اراکی در پیامی درباره انتخابات خبرگان رهبری سال ۶۹ تصریح کرد: شرکت در انتخابات مجلس خبرگان و تعیین افراد صالح یکی از وظایف اسلامی و اساسی هر فرد مسلمان است.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، مرحوم حضرت آیت الله محمدعلی اراکی در مورد انتخابات مجلس خبرگان رهبری در تاریخ 15/ 7/ 69 در پیامی شرکت در انتخابات مجلس خبرگان و تعیین افراد صالح یکی از وظایف اسلامی و اساسی هر فرد مسلمان دانست.

متن کامل این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ملت رشید و قهرمان ایران نظام مقدس جمهوری اسلامی تحفه ای است الهیکه بافداکاریها و جان بازیها و استقامت و اتحاد و اطاعت از مقام رهبری با کمکهای غیبی الهی به ملت ایران ارزانی شده. شکی نیست که حفظ و تداوم آن بیش از احداث آن از اهمیت برخوردار است و چون حفظ این نظام از گزند حوادث، موقوف است به حضور خبرگانیکه در مواقع حساس به وظیفه الهی خود اقدام نمایند بنابراین شرکت در انتخابات مجلس خبرگان و تعیین افراد صالح یکی از وظایف اسلامی و اساسی هر فرد مسلمان می باشد.

امید است مردم مسلمان ایران با حضور فعال خود در این امر مهم همچون گذشته دین خود را به اسلام ادا نموده و در تثبیت این نظام مقدس که ضامن اجرای احکام نورانی اسلام است کوشا باشند.

توفیق همگان را تحت توجهات حضرت ولی عصر (عج) در اجرای وظایف شرعیه و پیروی از مقام معظم رهبری از درگاه قادر متعال خواستارم. والسلام علیکم ورحمة الله و برکاته.

محمدعلی العراقی

میثم صدیقیان
ارسال نظرات