۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۷
کد خبر: ۷۵۲۳۰۴
گزارشی از اجتماع رأی اولی ها در حرم بانوی کرامت؛

سرمایه گذاری دشمن روی عدم حضور مردم در انتخابات

سرمایه گذاری دشمن روی عدم حضور مردم در انتخابات
جشن رأی اولی استان قم در حرم مطهر حضرت معصومه(س) و با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین مؤمنی برگزار شد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسین مومنی در جشن رأی اولی استان قم در حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها با اشاره به روایت نورانی از پیامبراکرم(ص) اظهار کرد: یَخرُجُ ناسٌ مِنَ المَشرِقِ فَیُوَطِّئونَ لِلمَهدِیِ سُلطانَهُ، مردمی از مشرق قیام می‌کنند و زمینه حکومت مهدی را فراهم می‌آورند.

وی افزود: عده‌ای از مشرق زمین قیام می‌کنند و زمینه ساز ظهور امام‌زمان(عج) می‌شوند. ایشان در روایتی دیگر می‌فرمایند: عَنْ عَلِیِّ بْنِ عِیسَی عَنْ أَیُّوبَ بْنِ یَحْیَی الْجَنْدَلِ عَنْ أَبِی الْحَسَنِ الْأَوَّلِ(ع) قَالَ رَجُلٌ مِنْ أَهْلِ قُمَّ یَدْعُو النَّاسَ إِلَی الْحَقِّ یَجْتَمِعُ مَعَهُ قَوْمٌ کَزُبَرِ الْحَدِیدِ لَا تُزِلُّهُمُ الرِّیَاحُ الْعَوَاصِفُ وَ لَا یَمَلُّونَ مِنَ الْحَرَبِ وَ لَا یَجْبُنُونَ وَ عَلَی اللَّهِ یَتَوَکَّلُونَ وَ الْعاقِبَةُ لِلْمُتَّقِین. مردی از اهل قم مردم را به سوی حق دعوت می‌کند و قومی گرداگرد او جمع می‌شوند به صلابت پاره‌های فولاد، تند بادها آنان را به‌ لرزه در نمی‌آورد و از جنگ خسته نمی‌شوند و ترس به خود راه نمی‌دهند و بر خدا توکل می کنند و سرانجام، پیروزی از آن متقین است.

این کارشناس مذهبی گفت: باور این مرد خدا است، لذا مردم همه دور او جمع شدند، اگر باور انسان خدایی باشد و خدایی عمل کند، یقیناً اقبال به سمت او صورت خواهد گرفت. با توجه به قرائن و شواهد متعددی که ما داریم می‌بینیم، هیچ کجای عالم این بستر که الان در ایران برای زمینه‌سازی ظهور امام‌زمان(عج) است وجود ندارد. هیچ کجای عالم بیرق امام‌زمان(عج) مانند ایران بلند نیست.

حجت‌الاسلام والمسلمین مومنی در ادامه گفت: حرکت بسیار عظیمی پیش روی ملت ما است؛ این مملکت، مملکت اهل‌بیت(ع) و امام‌زمان(عج) است. دشمن یقیناً با ما دشمنی می‌کند، این همه هزینه و وقت می‌گذارد که ذهن جوان ما را برای عدم حضور در انتخابات درگیر کند.

وی افزود: این آزمون بسیار مهمی است. شما جوانان و نوجوانان رأی اولی با حضور در انتخابات، باعث خشم و غضب دشمنان امیرالمومنین(ع) می‌شوید و مورد محبت شهدا و کسانی که در خط امام‌زمان(عج) هستند قرار می‌گیرید.

سخنران حرم بانوی کرامت با اشاره به اینکه شهدا انقلاب را به امانت به دست ما سپرده‌اند، گفت: دشمن در حال سرمایه‌گذاری است که مردم در انتخابات حاضر نشوند، مشخص است که دشمن احساس خطر کرده، در عین حال که از بسیاری امور گله‌مندیم و در عین حال که بر مشکلات واقفیم و نسبت به آن منتقدیم، اما معتقدیم ریل گذاری حرکت عظیم ملت توسط امامین انقلاب صورت گرفته است.

وی در پایان گفت: برای خوشحالی اهل‌بیت(ع) و شهدا و رهبر عزیزمان و نیز ناراحتی و خشمگین شدن دشمنان اسلام و انقلاب در این انتخابات شرکت می‌کنیم.

ارسال نظرات