۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۱
کد خبر: ۷۵۲۳۳۲
آیت الله نیازی:

مشکلات نباید موجب دلسردی مردم نسبت به انتخابات شود

مشکلات نباید موجب دلسردی مردم نسبت به انتخابات شود
آیت الله نیازی مشارکت مردم در انتخابات را امنیت آفرین خواند و گفت: مردم با هوشیاری باید در انتخابات شرکت کنند و فریب دسیسه های دشمن را نخورند.

آیت الله هاشم نیازی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، با اشاره به لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات، بیان داشت: خبرگان رابط بین مردم استان و رهبر معظم انقلاب هستند.

داوطلب ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در لرستان افزود: خبرگان در هر اجلاسیه ای که تشکیل می شود جلسه ای با رهبر انقلاب و جلسه ای هم با رییس جمهور دارند و تمام مشکلات مهم و کلان توسط آنها مطرح می شود.

آیت الله نیازی با اشاره به نقش خبرگان رهبری در تقویت رهبری و ارتباط بین مردم استان و رهبر عنوان کرد: هدف آنها خدمت به مردم و رفع مشکلات آنان است و اقتصاد و معیشت مردم از مسائل مهم کشور بوده و در اولویت است.

وی در ادامه به وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی اشاره کرد و عنوان داشت: این مشکلات نباید موجب دلسردی مردم نسبت به انتخابات شود.

آیت الله نیازی با اشاره به انتخابات و اهمیت حضور مردم بیان کرد: انتخابات در تاریخ ایران اسلامی از اهمیت بالایی برخوردار بوده و مردم در برگزاری انتخابات نقش آفرین هستند.

وی با اشاره به توطئه های دشمن علیه انتخابات گفت: حضور پر شور و وحدت آفرین مردم در انتخابات با مشارکت حداکثری سبب ناامیدی دشمنان شده و طمع دشمن را نسبت به کشور قطع می کند.

داوطلب ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در لرستان اظهار داشت: حضور مردم پای صندوق های رای امنیت آفرین بوده و سبب دلسرد شدن دشمنان انقلاب می شود و در این برهه از زمان لازم است که مردم همچون همیشه محکم پشت انقلاب بایستند و با مشارکت در انتخابات 11 اسفند برگ زرین دیگری در تقویم انقلاب ثبت کنند.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات