۲۲ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۳:۲۴
کد خبر: ۷۵۲۳۸
مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران:

ایرانیان پیوند ناگسستنی خود را با رهبر معظم انقلاب اعلام کردند

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: روند رو به رشد انقلاب ما به سبب درایت ولی فقیه و رهبری‌های صحیح این انقلاب است.
مدير کل اوقاف و امور خيريه مازندران
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام سیف الله سهرابی، مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران، امروز در جمع مردم راهپیمایان یوم الله 22 بهمن شهرستان نکا گفت: روند رو به رشد  انقلاب ما به واسطه درایت ولایت فقیه و رهبری صحیح این انقلاب است. 

وی افزود: رهبریت مهم‌ترین اصل ‌جامعه است و هر گاه‌ ولایت فقیه در صدر جامعه وجود داشته باشد؛ هیچ گزندی به انقلاب وارد نخواهد شد.

حجت الاسلام سهرابی ادامه داد: اگر خدای ناکرده رهبری در این انقلاب تضعیف شود آسیب‌های جبران ناپذیری بر بدنه و زیر‌بنای انقلاب وارد‌ می ‌شود و این انقلاب مردمی از هم پاشیده خواهد شد.

مدیر‌کل اوقاف و امور خیریه مازندران اظهار داشت: همه ما به آرمان‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب وفادار هستیم و از بیعت همیشگی با رهبر معظم انقلاب ‌جدا‌ نخواهیم شد.

حجت الاسلام سهرابی با اشاره به این که امام حسین‌(ع) از همه چیز خود گذشته تا اسلام و انقلاب را بر‌پا دارد، بیان داشت: انقلاب ما برگرفته از انقلاب امام حسین‌(ع) است و مردم ما برای به ثمر رساندن این انقلاب از جان و مال خود گذشتند. 

وی خاطر‌نشان کرد: امروز ما آمدیم تا بگویم آن روزی‌که ابا عبدالله‌(ع) فرمودند«‌هیهات منا الذله» ما نیز با همان فریاد، این شعار را تکرار می‌کنیم تا دشمنان اسلام را نابود سازیم.

حجت الاسلام سهرابی حضور گسترده ملت ایران در راهپیمایی امروز 22 بهمن را تجدید میثاق ملت ایران با آمان‌های امام و رهبری دانست و تصریح کرد: حضور گسترده این مردم ولایت‌مدار پاسخ کوبنده‌ای به اظهارات گزاف دول غربی و دشمنان این انقلاب بوده است./950/پ202/س
ارسال نظرات